wiedza+

naszabazawiedzy

Title update algorytmu Google

24 sierpnia 2021 roku Google potwierdziło aktualizację, której celem było zainicjowanie nowego sposobu generowania tytułów w wynikach wyszukiwania. Temat wciąż jest aktualny. Jak dobrze wiemy, tytuły te odgrywają dużą rolę w procesie pozyskiwania użytkowników przez właścicieli stron – w końcu…

Możliwości reklamowe na Instagramie 2021

Współczesny Instagram to nie tylko platforma społecznościowa umożliwiająca dzielenie się z najbliższymi najważniejszymi momentami codzienności. To także idealne środowisko do promowania swoich produktów, usług i inicjatyw. Większość ruchu na Instagramie odbywa się przez aplikację mobilną. Obecnie* znajduje się ona na…

Jak napisać skuteczny tekst do reklam Google Ads?

Podstawą każdej kampanii reklamowej w wyszukiwarce jest tekst reklamowy. Często jest on ignorowany przez użytkownika wyświetlającego reklamę, ponieważ nie spełnia jego oczekiwań. Podobnie dzieje się w przypadku algorytmów Google’a, które nie pozwalają na wyświetlanie się reklam z tekstem niskiej jakości,…

Język korzyści w copywritingu

Copywriting jest istotnym elementem procesu sprzedażowego. Jego głównym celem jest sprzedaż produktu poprzez przyciągnięcie uwagi i zaciekawienie odbiorcy za pomocą treści. Dobry copywriter zna zasady SEO, narzędzia analityczne czy psychologię sprzedaży. Tworzy treści m.in. do ulotek, postów w social mediach,…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz