wiedza+

naszabazawiedzy

Czy warto tworzyć content na stronę?

W dobie przeładowania contentem coraz trudniej jest się wyróżniać i przyciągać uwagę konsumenta. Wiemy, że treści na stronę WWW powinny być unikalne, przyjazne dla robotów Google’a, nasycone frazami kluczowymi oraz przystępne dla użytkownika, w praktyce jest to jednak niezwykle trudne,…

Pozycjonowanie sklepu internetowego: opisy kategorii i produktów

Cel opisów kategorii Podstrony kategorii to dobre miejsce na ciekawy content, które często nie zostaje zagospodarowane przez twórców sklepów internetowych. Czy to w wyniku przeoczenia, czy z braku budżetu lub mocy przerobowych – gdy przechodzimy na stronę kategorii, witają nas…

Pozycjonowanie sklepu internetowego: struktura sklepu

Frazy kluczowe a drzewo kategorii Przy planowaniu strony sklepu internetowego głównym obiektem naszego zainteresowania są frazy kluczowe. Czym one właściwie są? To wszystko to, co użytkownik Internetu wpisuje w okno wyszukiwarki Google – zdania, pytania, pojedyncze słowa, które mają pomóc…

Evergreen Content – czyli jak generować duży ruch na stronie

Zwiększenie ruchu na stronie, przekształcenie odwiedzających w potencjalnych klientów, zbudowanie pozytywnego wizerunku – to tylko kilka z wielu korzyści, jakie przyniesie Twojej marce Evergreen Content. Dziś wyjaśnimy, czym jest w praktyce. Podpowiemy także, jak go tworzyć i w jaki sposób takie evergreenowe przekazy wspierają działania SEO. Kiedy Donald Trump w 2016 roku…

Snapchat – czy może nas jeszcze zaskoczyć?

Snapchat, czyli aplikacja, którą pamiętacie pewnie z przełomu 2015 i 2016 roku, kiedy to zrobiła na rynku wielkie „bum”. Niewątpliwie zrewolucjonizowała social media, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i zostawiając inne aplikacje daleko w tyle. W Polsce Snapchat przebił popularnością Twittera, Pinteresta…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz