Na dzisiejszym nadmiernie nasyconym rynku miliardy rozmaitych marek nieustannie konkurują o uwagę konsumentów. Klienci od świtu do zmierzchu są bombardowani ogromną ilością przekazów marketingowych, dlatego każda marka powinna podejmować odpowiednie działania, aby...
czytaj więcej Digital marketing stale ewoluuje. Zmieniają się trendy i udział poszczególnych kanałów w generowaniu konwersji oraz zysków. Jednak niezmiennie od wielu lat Google jest jednym z najchętniej wybieranych przez konsumentów miejsc do szukania produktów i usług....
czytaj więcej Czy w dzisiejszych czasach marketing jest etyczny? Wiele osób ma duże wątpliwości – czarny PR, nieuczciwe praktyki rynkowe czy brak szczerości w kampaniach. Wielokrotnie mogliśmy obserwować, że z punktu widzenia konsumenta nie wszystkie marki realizują...
czytaj więcej Rewolucja w sieci – te słowa najlepiej określają ustawę o rynkach cyfrowych (DMA) i akt o usługach cyfrowych (DSA). Mają one precyzyjnie regulować kwestie prywatności w mediach społecznościowych i platformach zakupowych w całej Unii. Wraz z nimi...
czytaj więcej Kolor może odgrywać kluczową rolę w niewerbalnym przekazywaniu komunikatu, wywoływaniu określonego nastroju, a nawet wpływaniu na decyzje podejmowane przez człowieka. Psychologia kolorów stała się popularną dziedziną nauki, która pomaga zrozumieć wpływ barw na nasze...
czytaj więcej Dziesiątki produktów na rynku i setki możliwości wyboru. Nawet jeżeli klienci nie zawsze wiedzą, czego chcą, to każdy marketer chętnie wskaże im, czego mogliby chcieć. Tradycyjne formy marketingu już dawno przestały wystarczać. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów,...
czytaj więcej W 2021 roku globalny rynek automatyzacji marketingu był wart 4,79 miliarda dolarów. Eksperci przewidują, że do 2030 osiągnie on wartość 13,71 miliarda dolarów, co oznacza niemal trzykrotny wzrost (Źródło). Tak śmiałe prognozy są wynikiem obserwacji poczynań...
czytaj więcej Przyszłość jest teraz. Każdego dnia możemy przekonać się o tym, dzięki nowej, technologicznej rzeczywistości. Możliwości są naprawdę nieograniczone – od wirtualnych wycieczek, po interaktywne doświadczenia z modelami 3D. Wystarczy założyć okulary VR, by przenieść...
czytaj więcej Jakie są nowości w algorytmie Instagrama w 2024 roku i jak się do nich dostosować?
Wiedza o sposobie działania algorytmu Instagrama może być niezwykle przydatna w planowaniu Twoich działań marketingowych. Z tego powodu powstała ogromna liczba teorii...
czytaj więcej Instagram Stories vs. Reels – który format wybrać dla promocji marki?
Instagram Reels i Instagram Stories to popularne sposoby publikowania treści, chętnie wykorzystywane zarówno przez marki, jak i osoby prywatne. Na pierwszy rzut oka wyglądają podobnie, jednak...
czytaj więcej