wiedza+

naszabazawiedzy

Co to ROI i w jaki sposób można je policzyć?

Wskaźnik ROI (return on investment) oznacza wartość lub zysk, jaki możesz osiągnąć po dokonaniu inwestycji początkowej. Obliczanie ROI pozwoli Ci podejmować właściwe decyzje biznesowe dla Twojego przedsiębiorstwa. Co powinieneś o nim wiedzieć? Jak prawidłowo obliczyć wskaźnik ROI? W jakich dziedzinach biznesu przy jego pomocy oblicza…

Optymalizacja feedu produktowego Google Ads

W świecie e-commerce, gdzie konkurencja jest zacięta, a klienci oczekują szybkich i precyzyjnych informacji, feed produktowy staje się nieocenionym narzędziem. To coś więcej niż tylko zbiór danych – to sposób na skuteczne zarządzanie informacjami o produktach i ich prezentację w…

Strategia wizerunkowa: Klucz do sukcesu Twojej firmy

Zastanawiałeś się kiedyś, jak firmy budują swój wizerunek i dlaczego jest to takie ważne? Strategia wizerunkowa to coś więcej niż tylko ładne logo czy chwytliwy slogan. To przemyślany plan, który pomaga firmom wyróżnić się na rynku, przyciąga klientów i zyskać…

Marketplace: Jak działa i dlaczego warto z niego korzystać?

Zastanawiasz się, czym dokładnie jest marketplace i jak może on wpłynąć na Twój biznes? Z tego artykułu dowiesz się, jak działają platformy marketplace, jakie mają zalety oraz jak możesz zintegrować je z własnym sklepem internetowym. Czym jest marketplace? Marketplace to…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.