Prowadząc działania marketingowe, warto zaangażować wszystkie dostępne kanały, które pomogą nam dotrzeć do naszej grupy docelowej. Trzeba przyznać, że w 2024 roku trudno wyobrazić sobie skuteczną kampanię bez wykorzystania zalet video marketingu. Co prawda, w dobie...
czytaj więcej Marketing internetowy jest niezwykle dynamiczną branżą, która na przestrzeni zaledwie roku potrafi przejść ogromne zmiany. Również w ciągu ostatnich 12 miesięcy specjaliści odpowiedzialni za reklamy w Google musieli trzymać rękę na pulsie. Zastanawiasz się,...
czytaj więcej Powiadomienia web push z roku na rok zyskują coraz większą popularność. Aktualnie marketerzy bardzo chętnie wdrażają je na stronach internetowych swoich marek. Prosta implementacja i wysoki wskaźnik open rate sprawiają, że notyfikacje są coraz bardziej popularne...
czytaj więcej Świat mediów społecznościowych stał się planszą, na której pojawili się bardzo mocni gracze: influencerzy. Kim jest influencer? Jak może pomóc Ci w pozyskaniu klientów i sprzedaży Twoich usług? I dlaczego influencer marketing w ostatnich latach stał się jednym...
czytaj więcej Perswazja w tekstach sprzedażowych jest kluczowym elementem skutecznego marketingu. Według Roberta Cialdiniego, znaczenie perswazji wynika z kilku psychologicznych zasad. Na czym one polegają? Jak stosować je w swoich treściach? Jak połączyć je z językiem korzyści?...
czytaj więcej Facebook to zdecydowanie najpopularniejszy serwis społecznościowy – zgodnie z wynikami badań Mediapanel, tylko we wrześniu 2024 roku używało go ponad 71% użytkowników. Nie dziwi więc stopień, w jakim platforma ta wykorzystywana jest przez przedsiębiorców do emitowania...
czytaj więcej W 2023 roku branża SEO przeszła istotne zmiany, szczególnie pod wpływem rosnącego znaczenia sztucznej inteligencji (AI). Oto kilka kluczowych trendów i zmian, które miały miejsce:
Sztuczna Inteligencja i SEO
AI stała się nieodłącznym elementem SEO, szczególnie po wprowadzeniu...
czytaj więcej Skuteczne linkowanie wewnętrzne
Linkowanie wewnętrzne, czyli co?
Jeżeli chcesz, aby Twoje działania w Internecie przynosiły zyski, powinieneś zdecydować się na optymalizację i pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Jednym z istotnych elementów pracy nad serwisem jest linkowanie wewnętrzne....
czytaj więcej Wielu z nas nie wyobraża sobie życia bez internetu. Tim Cook, CEO firmy Apple, twierdzi, że już w niedalekiej przyszłości tak samo będziemy myśleć o technologii AR. Podczas transmisji na żywo na Universitá Degli Studi di Napoli Federico II we wrześniu...
czytaj więcej „Like Christmas” czyli w zasadzie – jak? Krótki przegląd reklam świątecznych
It’s beginning to look a lot like Christmas… „Like Christmas” czyli w zasadzie – jak? Co roku marki prezentują swoje świąteczne reklamy, w których każda z nich...
czytaj więcej