wiedza+

naszabazawiedzy

Remarketing Video – jak wykorzystać połączenie YouTube Ads i Google Ads?

Czy osoba, która odwiedziła Twoją stronę internetową, ale nie dokonała za jej pomocą żadnego działania (np. zakupu produktu) jest już bezpowrotnie stracona? W żadnym wypadku, ponieważ tutaj na scenę wchodzi remarketing. Internet jest jednak przesycony wszelkiego rodzaju contentem, dlatego przyciągnięcie uwagi użytkownika wymaga sięgnięcia po różne sposoby, a jednym ze skuteczniejszych…

Google wycofuje ulepszone CPC (eCPC) z reklam – jakie są alternatywy?

Google wycofuje się z ulepszonego kosztu za kliknięcie (eCPC) w kampaniach w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej. Od października 2024 r. nowe reklamy nie będą mogły korzystać z eCPC, a od marca 2025 r. istniejące kampanie przejdą na ręczne ustalanie stawek CPC. Google dąży do promowania zaawansowanych strategii uczenia maszynowego, takich jak Maksymalizacja liczby…

Innowacyjne metody performance marketingu dla branży e-commerce

Marketing internetowy jest niezwykle obszerną dziedziną. Wśród elementów, które się na niego składają, są m.in. SEO i SEM. Choć są to dwa różne kanały, to jednak mają wiele cech wspólnych. Ich zadaniem jest pozyskiwanie ruchu na stronie poprzez wykorzystywanie słów…

Podsumowanie zmian w SEM w 2023 roku plus trendy na 2024

Marketing internetowy jest niezwykle dynamiczną branżą, która na przestrzeni  zaledwie roku potrafi przejść ogromne zmiany. Również w ciągu ostatnich 12 miesięcy specjaliści odpowiedzialni za reklamy w Google musieli trzymać rękę na pulsie. Zastanawiasz się, czy coś istotnego Cię nie ominęło?…

Skontaktuj się z nami!

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz