wiedza+

naszabazawiedzy

5 praktycznych metod ustalania budżetu kampanii online

Zastanawialiście się kiedyś, jak rozpocząć działania mediowe we współpracy z agencją i jaki budżet należy na nie przeznaczyć? Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie właśnie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie do produktów, możliwości narzędzi, media-miksu, pomysłów kreatywnych zazwyczaj mają…

Pięć użytecznych narzędzi do analityki internetowej

Jednym z najważniejszych procesów marketingu internetowego jest analityka internetowa. Dzięki niej możesz analizować dane na temat ruchu na stronach internetowych oraz śledzić kroki użytkowników. Zdobyte w ten sposób informacje pomogą Ci dopasowywać treści (np. reklamowe) do zainteresowań potencjalnych klientów, co…

Ads kontra pozycjonowanie – wady i zalety

Każda firma, czy to samodzielnie, czy z pomocą domu mediowego, prowadząca kampanię reklamową w sieci, walczy o to, by być jak najlepiej widoczną w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na to, by trafić do potencjalnych klientów. O lepszą widoczność w…

Facebook dla e-commerce i jego możliwości

Facebook jest portalem społecznościowym o ogromnym potencjale biznesowym. Na całym świecie korzysta z niego ponad półtora miliarda użytkowników, którzy przeglądają go przez ok. 15 godzin miesięcznie! Właśnie tam toczy się życie internetowe. Aktywność na Facebooku ma duży wpływ na potencjał…

Skontaktuj się z nami!

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz