wiedza+

naszabazawiedzy

Na ile fraz pozycjonować stronę lub sklep internetowy?

Strona internetowa, która nie pojawia się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania Google pozostaje praktycznie niewidoczna dla odbiorców, a w przypadku sklepu internetowego nie widzą go potencjalni klienci. Witrynę można promować alternatywnymi metodami, na przykład przez Google Ads lub w…

Czym jest Google Discover i jak się w nim pojawić?

W 2021 roku serwis Search Engine Journal udostępnił raport Google Discover jednego z klientów. Okazało się, że po głównej aktualizacji algorytmu wyszukiwarki zwiększył się ruch organiczny z tego kanału i to bez jakichkolwiek modyfikacji ze strony właściciela witryny.  Wniosek? Karta…

Kreatory stron www a efekty SEO – czy warto z nich korzystać?

Potrzebujesz swojej własnej witryny? Cel znajduje się na wyciągnięcie ręki, a tworzenie stron internetowych i późniejsza ich obsługa nie wymaga wiedzy programistycznej. Dotyczy to nie tylko klasycznych witryn, ale również blogów i sklepów. Do Twojej dyspozycji są trzy rozwiązania. Wykonanie…

Skuteczne techniki SEO generujące większy ruch

Potencjał wyszukiwarki Google Jeżeli chcesz być widoczna w sieci i chciałabyś zarabiać dzięki swojej stronie internetowej to przeprowadzenie lub otrzymanie audytu SEO niczego nie gwarantuje. Jest jedynie pierwszym krokiem w kierunku SEO – pozycjonowania optymalizacji serwisu pod wyszukiwarkę. Google ma…

Szybkość ładowania strony – jaki ma wpływ na nasz serwis?

Czym jest szybkość ładowania strony? Szybkość ładowania strony (page speed) to termin używany w branżach SEO i web dev. Oznacza on czas potrzebny do załadowania strony WWW, liczony od momentu kliknięcia adres URL/wpisania go w wiersz adresu w przeglądarce (czyli…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz