wiedza+

naszabazawiedzy

Nowe media – możliwości reklamowe w aplikacji Snapchat oraz TikTok

Zarówno TikTok, jak i Snapchat oferują obecnie prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych i pozwalają realizować cele marketingowe, które zostały opisane w tym artykule. Dużą ich zaletą jest możliwość osiągnięcia wysokiego współczynnika zaangażowania wśród odbiorców wobec reklamy, w porównaniu do innych mediów…

Jak pozycjonować stronę w WordPressie? – cz. II Wtyczki

Wiele działań pozycjonujących w WordPressie można wykonać bez użycia dodatkowych wtyczek. Jest to na przykład stosowanie nagłówków, przyjaznych URL-i czy poprawne używanie słów kluczowych. Jednak niektóre działania są trudne do przeprowadzenia bez wtyczek – dlatego proponujemy przegląd najlepszych wtyczek do…

Jak nadzorować efekty pracy agencji SEO?

„Nadzór” efektów pracy agencji SEO może kojarzyć się ze źle pojętą kontrolą. Oczywiście pilnowanie zleconej i opłaconej pracy nie jest niczym złym – jednak sprawdzanie wyników pracy agencji SEO ma na celu coś zupełnie innego. Z tego artykułu dowiesz się,…

Jak pozycjonować sezonowe słowa kluczowe?

Ilekroć mówimy o słowach kluczowych dobrze jest sprawdzić, czy podlegają one sezonowości. Sezonowość słów kluczowych to nic innego, jak wzmożone wyszukiwane w określonym czasie. Może to być bardzo istotne przy planowaniu działań SEO – część fraz posiada zmienne otoczenie konkurencyjne.…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.