W maju 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z marką Maestro, czyli siecią pizzerii w Arabii Saudyjskiej, która w międzyczasie rozszerzyła działalność o lokale w Dubaju. Naszym głównym zadaniem było usprawnienie kanałów cyfrowych, co miało przełożyć...
czytaj więcej Firmowe strony www, rozbudowane blogi, sklepy internetowe – podstawą ich funkcjonowania jest odpowiedni system CMS. To dzięki niemu możesz tworzyć profesjonalne strony od podstaw, a następnie dokonywać aktualizacji ich zawartości na różnych etapach swojej działalności...
czytaj więcej Według danych Komisji Europejskiej prawie 90 milionów mieszkańców UE zmaga się z jakąś niepełnosprawnością. Ponad połowa tych osób czuje się dyskryminowana m.in. w kontekście zdobywania wykształcenia, podejmowania pracy czy też korzystania z różnego rodzaju...
czytaj więcej YouTube może pochwalić się gronem aż 2,7 miliarda użytkowników, a każdego dnia korzysta z serwisu ponad 120 milionów widzów. Prowadząc strategię content marketingową marki, trudno zignorować ten fakt. Zła wiadomość polega na tym, że co minutę pojawia się...
czytaj więcej Siri, Google Assistant, Alexa, Cortana. To asystenci głosowi, z których każdego dnia korzystają miliony użytkowników na całym świecie. Według statystyk Google, 27% światowej populacji wyszukuje informacje na urządzeniach mobilnych za pomocą Voice Search. Natomiast...
czytaj więcej Podcasty to znacznie więcej niż tylko sposób na miłe spędzenie czasu. O tym, jak popularny jest ten format, może świadczyć liczba podcastów na samym Spotify – platforma streamingowa udostępnia aktualnie ponad 5 mln odcinków audio! Co więcej, od 2019 roku...
czytaj więcej Jakie zalety ma Idosell – dawniej IAI shop?
Jedną z kluczowych zalet platformy IdoSell jest jej wyjątkowo mocny i stale rozwijany silnik, który jest w stanie obsłużyć bardzo duże obroty i asortyment sklepu sięgający kilkadziesiąt tysięcy produktów. Platforma...
czytaj więcej Data-Driven Marketing ma dziś większe znaczenie niż kiedykolwiek. Według brytyjskiego dziennika „The Economist” dane są motorem napędowym dla cyfryzacji i najcenniejszym surowcem XXI wieku.
Posiadanie dużej ilości danych oraz umiejętność ich analizowania i wyciągania...
czytaj więcej Shoper coraz częściej wybierany jest jako platforma sprzedażowa. Umożliwia ona stworzenie estetycznego sklepu on-line, który oferuje wiele kluczowych funkcji. Jeśli zastanawiasz się nad użyciem tego systemu i planujesz otworzyć sklep w oparciu o Shopera, zapoznaj się...
czytaj więcej Migracja naszej strony internetowej jest jak przeprowadzka do nowego domu. Podobnie jak podczas przeprowadzki, należy zabezpieczyć wszystko, co jest dla nas ważne, zapakować i przenieść na nowe miejsce. W przypadku migracji strony i transferu domeny, musimy upewnić...
czytaj więcej