„Nadzór” efektów pracy agencji SEO może kojarzyć się ze źle pojętą kontrolą. Oczywiście pilnowanie zleconej i opłaconej pracy nie jest niczym złym – jednak sprawdzanie wyników pracy agencji SEO ma na celu coś zupełnie innego. Z tego artykułu dowiesz...
czytaj więcej Mówi się, że jeśli coś jest darmowe, to nie warto z tego korzystać. W przypadku darmowych porad dotyczących SEO problem leży zupełnie gdzie indziej – wiedza zaczerpnięta z internetu jest bezcenna, ale jest jej tak dużo, że łatwo się w niej...
czytaj więcej Ilekroć mówimy o słowach kluczowych dobrze jest sprawdzić, czy podlegają one sezonowości. Sezonowość słów kluczowych to nic innego, jak wzmożone wyszukiwane w określonym czasie. Może to być bardzo istotne przy planowaniu działań SEO – część fraz posiada zmienne...
czytaj więcej Nie sposób zacząć tegorocznych podsumowań od stwierdzenia, że rok 2020 był naprawdę wyjątkowy. Pandemia wpłynęła praktycznie na wszystkie branże, w tym również SEO oraz mediową – i to znacznie mocniej, niż moglibyśmy przewidywać. Jednak w kontekście...
czytaj więcej Stworzenie własnej strony www to podstawa tego, żeby zaistnieć w świadomości klientów. Z drugiej strony sama strona niewiele nam da, jeśli nie będziemy jej efektywnie prowadzić i analizować ruchu, więc samo opublikowanie strony jest tak naprawdę dopiero...
czytaj więcej Dobry tekst możemy poznać po tym, że jest merytoryczny, wciągający i napisany prostym językiem, dzięki czemu z łatwością zrozumiemy nawet bardzo skomplikowane zagadnienia. Natomiast tekst pisany na stronę www, a już zwłaszcza na bloga, aby był skuteczny,...
czytaj więcej Nagłówki
Z wprowadzaniem nagłówków w różnego rodzaju CMS sprawa jest dosyć prosta – dziś we wszystkich edytorach tekstu, również w tych wbudowanych w CMSy, istnieje możliwość ustawienia tekstu jako nagłówki H1-H6, co nie zawsze było takie oczywiste....
czytaj więcej Tytułowe pytanie jest jedną z najczęściej (o ile nie najczęściej) poruszanych kwestii w kontekście pozycjonowania. Nie ma w tym nic dziwnego – gdy wkładamy w pozycjonowanie mnóstwo czasu i wysiłku, a często także i pieniędzy,...
czytaj więcej Wstęp:
Na przełomie marca i kwietnia 2016 roku zgłosił się do nas klient z branży rozrywkowej. Serwis był jednym z pierwszych polskich radio internetowych, istniejącym od 2007 roku. W 2012 roku została stworzona ostateczna wersja layout strony, a także...
czytaj więcej Optymalizacja treści
O Twojej stronie internetowej świadczy jej wygląd i zawartość merytoryczna. Redakcja, optymalizacja i promocja treści to temat rzeka. Większość marketerów zetknęła się z hasłem, że content marketing is the king. Sugeruje ono, że to właśnie...
czytaj więcej