wiedza+

naszabazawiedzy

Skuteczne linkowanie wewnętrzne

Linkowanie wewnętrzne – co to jest? Jeżeli chcesz, aby Twoje działania w Internecie przynosiły zyski, powinieneś zdecydować się na optymalizację i pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Jednym z istotnych elementów pracy nad serwisem jest linkowanie wewnętrzne. Nie wymaga ono dużego nakładu, a już na starcie pozwala nam zyskać uznanie wyszukiwarki i użytkownika.…

Błąd 500 – co oznacza?

Prowadząc w własną stronę www lub sklep internetowy, z pewnością pragniesz, by odbiorcy mogli je wyświetlać poprawnie. Tego samego oczekujesz jako internauta przeglądający interesujące Cię witryny. Gdy poszczególne podstrony nie mogą się wyświetlić, tracisz swoich odbiorców, ponieważ część z nich…

Popularne kody odpowiedzi HTTP

Użytkownik próbujący przejść na daną stronę internetową, nie zawsze zobaczy tę zawartość, której oczekuje. Łącznie możemy natrafić na ponad 40 różnych kodów odpowiedzi HTTP – ich poszczególne typy różnią się strukturą liczbową, po której możemy poznać, jaki charakter ma odpowiedź…

Jak połączyć ChatGPT i ScreamingFroga i wykorzystać w SEO?

SCreamingFrog to podstawowe narzędzie w SEO, które crawluje zawartość strony i pokazuje braki, np. na jakich podstronach brakuje tagów title. W jednej z ostatnich aktualizacji, zyskał on możliwość połączenia z AI, co może stanowić spore ułatwienie przy optymalizacji serwisów, dzięki…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.