Przejdź do
baner_under_the_fold-3-2048×486 (1)

Świadome kupowanie usług marketingu online

Strona główna > Czytelnia > Kampanie online > Świadome kupowanie usług marketingu online

Czy macie doświadczenie w mojej branży?

Każda branża rządzi się swoimi prawami, każdą z nich charakteryzują różne sposoby dotarcia do potencjalnych klientów, sezonowość, strategie budowania lojalności – dlatego im lepiej agencja zna twoje środowisko, tym efektywniejszą kampanię jest w stanie przygotować. Fabryka Marketingu, zbiera doświadczenie w działaniach marketingowych od wielu lat – pracują w niej topowi specjaliści w dziedzinach SEO, SEMFacebooka, dzięki czemu najprawdopodobniej tak, mamy doświadczenie w Twojej branży. Ale jeżeli zajmujesz się produkcją np. opakowań do chleba tostowego to istnieje szansa, że ten sektor będzie dla nas nieznanym wyzwaniem, którego z przyjemnością się podejmiemy.

Dlaczego mam płacić agencji za prowadzenie kampanii na Facebooku skoro sam mogę to robić?

Dobre agencje mają doświadczenie w promowaniu produktów czy usług w niemal każdej branży. Potrafią dostosować kampanię tak by trafiała do wybranych klientów docelowych, dzięki czemu redukują koszty jakie firma musi ponieść, aby zdobyć każdego nowego klienta. Tak jak naprawę obuwia zlecamy fachowcy, tak prowadzenia kampanii w Internecie powinni podejmować się specjaliści. Natomiast, jeżeli klient decyduje się na zatrzymanie tych kompetencji po swojej stronie, pomagamy w wyszkoleniu ludzi odpowiedzialnych za to zadanie.

Ile trwa stworzenie oferty?

Dobra oferta wymaga pracy – by wycenić działania, agencja musi wykonać szereg czynności takich jak: zbadanie Twojej strony www, analiza konkurencji czy zbadanie potencjału rynku. Na dobrą ofertę, trzeba poczekać minimum 7 dni roboczych. Im większy projekt, tym więcej czynników jest branych pod uwagę przy tworzeniu oferty, dlatego też proces przetargowy największych klientów, potrafi trwać nawet pół roku.

Czy płacę za stworzenie oferty?

Opłata za pracę nad ofertą to kwestia indywidualna każdej agencji. W Fabryce Marketingu stworzenie jej jest całkowicie bezpłatne. Dodatkowo, dla każdego klienta, oferta przygotowywana jest indywidualnie, z uwzględnieniem specyfiki branży i wyznaczonych celów.

Jak wygląda proces komunikacji klient ↔ agencja?

W Fabryce Marketingu, każdemu klientowi przydzielany jest opiekun, z którym kontaktuje się w trakcie całego okresu trwania współpracy. Dzięki takiemu modelowi, klient, w każdym momencie może zgłosić się do osoby, która zna jego oczekiwania, produkt i wie jakie działania są obecnie prowadzone.

Jak będę mógł kontrolować wyniki współpracy?

W Fabryce Marketingu co miesiąc sporządzany jest raport działań, który następnie dostarczany jest klientowi w wyznaczonym wcześniej terminie. Jest to podsumowanie działań, wydatków i osiągniętych wyników. Format raportu może być dopasowany do indywidualnych potrzeb klienta.
Dodatkowo wyniki można monitorować na bieżąco w narzędziach analitycznych – Google Analytics i Google Search Console. Przy pozycjonowaniu, rekomendujemy regularne sprawdzanie WebPozycji czy Senuto, narzędzi do monitoringu internetu, a przy kampaniach SEM przydatny może okazać się panel Google Ads. Jeżeli Twoje działania skupiają się na Facebooku – możesz je monitorować za pomocą Menadżera Firmy.

Za co będę odpowiedzialny przy naszej współpracy?

Rozpoczęcie współpracy z domem mediowym gwarantuje Ci dobrze ustawioną technicznie kampanię. Istnieje jednak wiele elementów, które możesz zrobić na własną rękę, a nawet powinieneś. Przy kampaniach SEO odpowiedzialny będziesz przede wszystkim za wdrożenie audytu – wprowadzanie zmian na stronie (możemy podpowiedzieć z jakim developerem współpracować), praca nad tekstami czy dodanie metatagów.
Natomiast przy kampaniach płatnych takich jak SEM, remarketing czy Facebook Twój zakres obowiązków będzie nieco inny.  Powinieneś zająć się takimi rzeczami jak: współtworzenie tekstów reklamowych, dostarczenie grafik lub koncepcji graficznych,
Powinieneś pamiętać także o tym, że zadaniem domu mediowego jest doprowadzenie potencjalnego klienta na Twoją stronę internetową lub aplikacją mobilną. To Ty odpowiadasz za ostateczne domknięcie sprzedaży. Więcej o dobrych praktykach, które wesprą Twoją kampanię internetową możesz przeczytać tu.

 Kto pyta, nie błądzi

Czytając odpowiedzi na temat Fabryki Marketingu lub zadając te pytania innej agencji marketingu internetowego, będziesz mógł zorientować się, która z nich najlepiej spełnia twoje oczekiwania. Wybór domu mediowego należy poprzedzić dokładną analizą. Warto zwrócić uwagę na jego doświadczenia i kompetencje – na ich podstawie podejmować decyzję o współpracy. Jeżeli chciałbyś zadać pytania, które Cię nurtują, a nie znalazły się na naszej liście, pisz na adres kontakt@fabrykamarketingu.pl


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze artykuły

    Podsumowanie 2024 w SEO

    Końcówka roku to idealna okazja do podsumowań w marketingu internetowym i SEO. W roku 2024 algorytmy Google zdecydowanie nie próżnowały...

    Podsumowanie nowości i zmian Google Ads w 2024

    W marketingu internetowym czas zdaje się biec szybciej. Nowe formaty reklamy wypierają starsze, a na naszych oczach zmieniają się zwyczaje...

    Trendy marketingowe w 2025 roku

    W marketingu jak w kalejdoskopie – zmiany pojawiają się praktycznie non stop. Aby wyprzedzić lub przynajmniej nadążyć za konkurencją,...

    Parametry UTM – co to jest i jak z nich poprawnie korzystać?

    Prowadzenie działań marketingowych online ma liczne zalety. Do najważniejszych z nich należy możliwość dokładnego zmierzenia, jaka...