WeTransfer Ads. Jak się reklamować na WeTransfer? 

WeTransfer to jeden z najbardziej znanych w internecie serwisów do przesyłania i pobierania dowolnych danych w formie plików. Wystarczy znać adres e-mail odbiorcy, aby błyskawicznie przesłać mu w formie wiadomości dowolny materiał. Serwis umożliwia także reklamodawcom przeprowadzenie kreatywnych kampanii promocyjnych. To idealne środowisko dla dużych marek, które chcą zaistnieć w świadomości odbiorców. Co oferuje nam WeTransfer Ads?

WeTransfer – serwis do wysyłania dużych plików

WeTransfer to internetowa platforma działająca w chmurze, która stała się bardzo popularnym rozwiązaniem do wysyłania dużych plików. W przeciwieństwie do innych podobnych usług, takich jak Dropbox czy Box.net, WeTransfer nie wymaga tworzenia konta, aby z niego korzystać. Co więcej, osoba pobierająca pliki również nie musi rejestrować się na stronie. Oznacza to, że możesz udostępniać pliki szybko i łatwo, bez konieczności przechodzenia przez żadne formularze. WeTransfer sprawdzi się idealnie, gdy potrzebujesz wysłać duże pliki do jednej lub kilku osób e-mailem. Główną zaletą tej platformy internetowej jest łatwość użytkowania i szybkość, z jaką dokonywane są transfery.

wetranswer

Przesyłanie plików do 2 GB przez użytkowników odbywa się bezpośrednio na stronie. Osoba, do której wysyłamy dany plik, otrzymuje w wiadomości e-mail dane do jego pobrania wraz z linkiem, umożliwiającym przekierowanie do adresu, pod którym znajduje się materiał.

Zalety przesyłania plików przez WeTransfer

  1. Oszczędność miejsca – ogromną zaletą WeTransfer jest możliwość wysyłania dużych plików bez konieczności zajmowania miejsca na Twoim dysku, ponieważ transfer plików odbywa się w chmurze. WeTransfer umożliwia wysyłanie plików do 2 GB – bez problemu wyślesz za jego pomocą nawet wiadomości z bardzo dużym wideo.
  2. Nie ma konieczności rejestracji – w przeciwieństwie do innych usług, nie wymaga tworzenia konta ani logowania. To ułatwia proces wysyłania plików i eliminuje potrzebę zakładania konta w aplikacji, w przeciwieństwie np. do serwisu YouTube.
  3. Bezpłatny dostęp i darmowe konto – pamiętaj, że konto w serwisie jest darmowe, nie są wymagane żadne opłaty.
  4. Szybkość i łatwość użytkowania – jest to bardzo szybka i łatwa w użyciu aplikacja. Nie wymaga dużej wiedzy technicznej, a proces wysyłania plików odbywa się w kilku krokach, które znajdziesz w instrukcji WeTransfer.

Kto korzysta z platformy do przesyłania i pobrania plików?

Reklamodawca wybierając stronę internetową do swojej kampanii, bierze zazwyczaj pod uwagę grupę docelową danej platformy. Jakich odbiorców ma WeTransfer? Serwis do przesyłania plików jest najczęściej używany przez profesjonalistów z branży kreatywnej do ich działań zawodowych, co oznacza, że Twoja reklama na platformie dotrze do osób decyzyjnych i lubiących innowacje.

  • Miesięcznie serwis do wysyłania plików WeTransfer odwiedza około 88 milionów użytkowników.
  • Najczęściej korzystają z platformy: projektanci, reklamodawcy, twórcy treści.
  • 59% odbiorców to kluczowe osoby decyzyjne w swoich gospodarstwach domowych.
  • Większość odbiorców ma od 25 do 44 lat.
  • Wśród użytkowników usługi darmowej wersji WeTransfer 52% stanowią mężczyźni, a prawie 48% kobiety.

statystyki

  • Na stronę internetową WeTransfer najczęściej wchodzą mieszkańcy Indii, USA, Francji, Włoch i Wielkiej Brytanii.

mapa

Formaty reklamowe WeTransfer Ads

Wyświetlanie reklam w WeTransfer może odbywać się w ramach kilku formatów.

Pełnoekranowe banery

To największy format reklam na WeTransfer. Wyświetlają się użytkownikom podczas przesyłania lub pobierania plików. Ze względu na swój duży rozmiar i atrakcyjny wygląd, pełnoekranowe banery, kierujące na stronę internetową reklamodawcy, skutecznie przyciągają uwagę i pozwalają na zaprezentowanie marki w kreatywny sposób.

screen

Film wprowadzający

Kreacja rozpoczyna się 3-8-sekundowym filmem, który jest automatycznie odtwarzany po załadowaniu bez dźwięku.

Film Cinemagraph

Reklama, która zawiera płynną pętlę sceny z filmu, bez dźwięku.

Kliknij, aby odtworzyć wideo

Reklama WeTransfer, która odtwarza pełny film po kliknięciu. Wyświetla początkowy projekt, który może być statyczny, zawierać film wprowadzający lub Cinemagraph.

Przykład

Animacja

Reklama z wieloma ruchomymi elementami, które są animowane kodem, bez konieczności interakcji ze strony użytkowników.

Statyczna reklama

Najprostsza pełnoekranowa reklama graficzna, która daje możliwość wyeksponowania jednego elementu wizualnego w dowolny sposób.

bud

Podzielony ekran

Reklama, za pomocą której użytkownicy mogą porównać dwa elementy wizualne. Pozwala to na zaprezentowanie kontrastujących elementów kampanii w angażujący sposób.

pobranie

Automatyczne przewijanie

Grafika, która automatycznie przewija wiele elementów wizualnych, umożliwiając zaprezentowanie kilku fragmentów kampanii w jednym miejscu.

Podążanie za kursorem

Kreacja, w której pojedynczy element podąża za kursorem, zapewniając odbiorcom angażujące doświadczenie, jednocześnie podkreślając kluczowy element wizualny.

add files

Reklama WeTransfer na zamówienie – Brand story

W Internecie bardzo istotne jest wyróżnienie się od konkurencji i przyciągnięcie uwagi klientów. Serwis do przesyłania plików WeTransfer specjalizuje się również w dostarczaniu indywidualnych rozwiązań. Twórcy platformy mają dostępne narzędzia i funkcje, które pozwalają stworzyć dla nadawcy treści reklamowej personalizowaną kreacje. Jakie elementy może dopasować serwis do Twojej kreacji?

  • Elementy główne – nagłówek, tytuły, akapity, cytaty, obrazy, filmy, suwak lub galeria zdjęć, pozycja logo.
  • Elementy opcjonalne – kwestionariusz, formularze, wiadomości, lista, reklama rozwijana, listy odtwarzania (audio lub wideo), inne dane i funkcje.
  • Elementy kierunkowe – narzędzia takie jak: przycisk odtwarzania, CTA (wezwanie do działania), interakcja kursora, ikony przewijania, stany ładowania, przełączniki, podpowiedzi, wskaźniki postępu, nawigacja.
  • Elementy dodatkowe – linki kierujące na dowolną stronę internetową, podpisy zdjęć, podpisy cytatów, zniżki, kupony.

elementy

Koszty reklamy WeTransfer Ads

W przeciwieństwie do innych form reklamowych w Internecie, takich jak Pinterest Ads, Facebook Ads, reklama Google czy kampania Linkedin, w kampaniach na WeTransfer trzeba przygotować dużo większy budżet. Z promocji na stronie do pobrania plików WeTransfer korzystają głównie duże marki. Serwis do przesyłania plików w formularzu udostępnianym na swojej stronie internetowej, jako najniższe widełki wskazuje zakres od 20 000 do 50 000 dolarów.

koszty

Przykłady kampanii reklamowych na WeTransfer

Świąteczna odsłona whisky The Dalmore

Przed sezonem świątecznym marka szkockiej whisky The Dalmore nawiązała współpracę z platformą WeTransfer, tworząc interaktywną, dwuczęściową kampanię, której celem było zwiększenie rozpoznawalności brandu. Wykorzystując angażujący format cyfrowy i możliwości projektowe WeTransfer, kampania zaprezentowała sześć dekad ze 180-letniej historii The Dalmore za pomocą kreatywnych animacji i interaktywnych spotów, które trafiły do grona odbiorców platformy.

W ramach kampanii użytkownicy WeTransfer widzieli reklamy przedstawiające butelki The Dalmore ustawione na postumentach w eleganckiej i nastrojowej scenerii. Aby zachęcić użytkowników do interakcji, dodano interaktywne elementy, które podświetlały kluczowe momenty z wieloletniej historii produkcji whisky tej marki.

W połowie trwania kampanii odświeżono jej warstwę wizualną, koncentrując się na tematyce prezentów świątecznych i wprowadzając interaktywną animację, która „odsłaniała” The Dalmore, budując tym samym zainteresowanie odbiorców.

rodzaje

Wyniki:

W ciągu trzech miesięcy trwania kampanii osiągnięto następujące rezultaty:

  • CTR (współczynnik klikalności) o 24% wyższy od zakładanego.
  • Wzrost świadomości marki The Dalmore o 33%.
  • Znaczący wzrost zapamiętania reklamy – aż o 860%.
  • Ponad 5 milionów interakcji ze spotami.

Luksusowe zegarki IWC Top Gun w WeTransfer Ads

Szwajcarska marka IWC zdecydowała się na reklamy na WeTransfer, chcąc zwiększyć wśród klientów świadomość nowej kolekcji Top Gun. Aby podkreślić i wyeksponować cztery różne filmy z kampanii z ambasadorem marki – amerykańskim futbolistą Tomem Bradym – firma opracowała niestandardowy, interaktywny rodzaj rozwijanej reklamy, która zachęcała ludzi do interakcji poprzez odkrywanie ruchomych sekcji wideo. W rezultacie powstało angażujące rozwiązanie kreatywne, które prezentowało produkt. Kreacje wygenerowały średnio ponad trzy godziny obejrzeń na 1000 wyświetleń – to dwukrotnie więcej niż 30-sekundowa reklama telewizyjna i 3 razy więcej niż reklama YouTube, której nie można pominąć.

iwc

Pełnoekranowe banery reklamowe IWC zostały wdrożone na 10 rynkach globalnych. Atrakcyjny wizualnie interaktywny format osiągnął wysoki wskaźnik zaangażowania. Wykorzystując widoczny przycisk odtwarzania wideo, marka zachęcała odbiorców do odkrywania wideo.

Wyniki:

  • 13% wzrost postrzegania marki jako luksusowej.
  • 26% wzrost w ocenie marki jako pożądanej przez konsumentów.
  • 44% wzrost w odbiorze firmy jako wyróżniającej się na tle konkurencji.

Podsumowanie – WeTransfer Advertising

O czym warto pamiętać, decydując się na WeTransfer Advertising? Jak widzisz, to nie tylko serwis do przesyłania plików, ale także doskonałe narzędzie do reklamowania Twojego biznesu. Efekty kampanii dużych marek udowadniają, że warto rozważyć tę platformę w swojej strategii marketingowej.

Media Director

Zdjęcie profilowe

W Fabryce Marketingu pracuje na stanowisku Media Director. Posiada doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu kampanii reklamowych Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads. Współtworzy strategie działań marketingowych, robiąc oferty, mediaplany i estymacje. Realizuje kampanie płatne oraz zajmuje się analityką. Prowadził kampanie dla Blue Media, Orange, T-Mobile, ATAL, Symfonia, Małopolska 2023.

Media Director

Zdjęcie profilowe

W Fabryce Marketingu pracuje na stanowisku Media Director. Posiada doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu kampanii reklamowych Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads. Współtworzy strategie działań marketingowych, robiąc oferty, mediaplany i estymacje. Realizuje kampanie płatne oraz zajmuje się analityką. Prowadził kampanie dla Blue Media, Orange, T-Mobile, ATAL, Symfonia, Małopolska 2023.

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz