Za chwilę będziesz mieć okazję spotkać się z osobą, z którą bardzo chcesz nawiązać znajomość biznesową. Chcesz, aby było ono niezapomniane dla obydwu stron. Będziecie mieć okazję się sobie przedstawić i spojrzeć w oczy, a pod koniec spotkania wymienicie...
czytaj więcej Szacuje się, że aplikacje mobilne w 2023 roku wygenerują przychód na poziomie 935 miliardów dolarów (TechJury). Obecnie używanie gier, platform społecznościowych, sklepów mobilnych i innych apek zajmuje użytkownikom aż 88% czasu spędzanego na smartfonach!
Aplikacje...
czytaj więcej Perswazja w tekstach sprzedażowych jest kluczowym elementem skutecznego marketingu. Według Roberta Cialdiniego, znaczenie perswazji wynika z kilku psychologicznych zasad. Na czym one polegają? Jak stosować je w swoich treściach? Jak połączyć je z językiem korzyści?...
czytaj więcej „Like Christmas” czyli w zasadzie – jak? Krótki przegląd reklam świątecznych
It’s beginning to look a lot like Christmas… „Like Christmas” czyli w zasadzie – jak? Co roku marki prezentują swoje świąteczne reklamy, w których każda z nich...
czytaj więcej W maju 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z marką Maestro, czyli siecią pizzerii w Arabii Saudyjskiej, która w międzyczasie rozszerzyła działalność o lokale w Dubaju. Naszym głównym zadaniem było usprawnienie kanałów cyfrowych, co miało przełożyć...
czytaj więcej Według danych Komisji Europejskiej prawie 90 milionów mieszkańców UE zmaga się z jakąś niepełnosprawnością. Ponad połowa tych osób czuje się dyskryminowana m.in. w kontekście zdobywania wykształcenia, podejmowania pracy czy też korzystania z różnego rodzaju...
czytaj więcej Paul Arden, ikona reklamy, wierzył, że ryzyko jest niezbędne do osiągnięcia dobrych wyników. Dlaczego? Bo pozwala markom na przełamywanie konwencji i wyróżnianie się na tle konkurencji. Czy strategia contentowa powinna być ryzykowna? To zależy. Ważniejsze...
czytaj więcej Współpracę z klientem rozpoczęliśmy we wrześniu 2022 r., a celem działań była optymalizacja kosztów kampanii oraz zwiększenie liczby konwersji na prowadzonych wcześniej kontach w Google Ads.
Na początku współpracy najważniejsza dla nas była analiza...
czytaj więcej W maju 2021 roku niedługo po sezonie wiosennych promocji marka odzieżowa BIALCON zasiliła szereg klientów Fabryki Marketingu. Zainicjowaliśmy kompleksową współpracę w obszarach SEO, Google Ads i Meta Ads, dążąc do:poprawy struktury strony internetowej marki,
optymalizacji...
czytaj więcej Widzowie TikToka mogą odkrywać miliony krótkich filmików, z których wiele zyskuje ogromną, wiralową popularność. To właśnie tutaj zaczyna się prawie każdy trend. Nic dziwnego, że coraz więcej marketerów chce dowiedzieć się, jak zwiększyć zaangażowanie na TikToku,...
czytaj więcej