Przejdź do

Content

Content marketing opiera się na budowaniu relacji z użytkownikami poprzez publikowane treści. Sprawnie poprowadzone działania contentowe generują zasięgi i zwiększają rozpoznawalności marki wśród internautów. Przemyślana kampania content marketingowa może nawet wywołać efekt wirusowy – oznacza to, że użytkownicy będą samodzielnie dzielić się między sobą treściami publikowanymi przez Twoją firmę.

Czym są aplikacje mobilne?

Szacuje się, że aplikacje mobilne w 2023 roku wygenerują przychód na poziomie 935 miliardów dolarów (TechJury). Obecnie używanie gier, platform społecznościowych, sklepów mobilnych i innych apek zajmuje użytkownikom aż 88% czasu spędzanego na smartfonach!   Aplikacje...

czytaj więcej

CASE STUDY SEO – BIALCON

W maju 2021 roku niedługo po sezonie wiosennych promocji marka odzieżowa BIALCON zasiliła szereg klientów Fabryki Marketingu. Zainicjowaliśmy kompleksową współpracę w obszarach SEO, Google Ads i Meta Ads, dążąc do:poprawy struktury strony internetowej marki,  optymalizacji...

czytaj więcej

Jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników na TikToku?

Widzowie TikToka mogą odkrywać miliony krótkich filmików, z których wiele zyskuje ogromną, wiralową popularność. To właśnie tutaj zaczyna się prawie każdy trend. Nic dziwnego, że coraz więcej marketerów chce dowiedzieć się, jak zwiększyć zaangażowanie na TikToku,...

czytaj więcej