wiedza+

naszabazawiedzy

Jak napisać dobry tekst na bloga?

Możesz być pewna jednego – dobrze prowadzony blog potrafi przełożyć się na znaczące zyski. Pomaga zbudować i wzmocnić wizerunek marki, stworzyć społeczność dookoła niej.  Wniosek jest jeden, z biznesowego punktu widzenia, w prawie każdej branży warto prowadzić bloga. Zdradzamy przepis…

Korzyści stosowania CTA w treściach

Jakość treści sprzedażowych można mierzyć m.in. liczbą pozyskanych dzięki nim klientów. Zanim jednak cokolwiek sprzedasz, a wcześniej napiszesz, zastanów się, co mogłoby zwrócić uwagę potencjalnego odbiorcy. Jak to zrobić? Zastosuj odpowiednie CTA! Co to jest CTA? Call to action (CTA),…

Dlaczego warto postawić na dom mediowy?

Jak wygląda dobra reklama w świecie, gdzie trudno skupić uwagę na dłużej niż kilka sekund? Jak sprostać oczekiwaniom odbiorców, którym wydaje się, że widzieli już wszystko? Czy tworząc reklamę warto skorzystać z oferty domów mediowych? Aż wreszcie – skąd mieć…

Jak tworzyć skuteczne posty reklamowe w social mediach?

Zastanawiałeś się kiedyś, co sprawia, że niektóre posty czytasz w całości, a innych nawet nie zauważasz? Być może pomyślisz, że Twój wzrok skupia się na krótkich, zwięzłych i rzeczowych komunikatach. To fakt, choć nie od tego zależy ich atrakcyjność. Co…

Jak dobierać influencerów do kampanii?

Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien opierać się o konkretne czynniki, a nie intuicję. Czym należy się kierować, jak selekcjonować influencerów i jakie czynności wykonać jeszcze przed wyborem…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.