wiedza+

naszabazawiedzy

Co to jest User Generated Content? Rola UGC w strategii marketingowej

Według badań przeprowadzonych przez Nielsena, aż 9 na 10 konsumentów bardziej ufa treściom tworzonym przez innych użytkowników, niż tradycyjnym reklamom. W dobie popularności social mediów warto zachęcić konsumenta do aktywnego udziału w życiu marki i nakłonić go, by podzielił się…

Marketing B2B – kompleksowa wiedza na ten temat (test)

Marketing jest podstawą w większości firm działających na rynku, niezależnie od tego, czy jej potencjalnymi klientami są osoby fizyczne, czy inne przedsiębiorstwa. Relacje między klientami biznesowymi są nieco bardziej złożone niż współpraca z osobami indywidualnymi. Marketing B2B może wymagać więc…

Co to jest Real Time Marketing? – przykłady RTM

Real Time Marketing to niezwykła szansa dla każdej marki na to, by zaistnieć w świadomości konsumentów. Wystarczy dobry refleks, szybki czas reakcji oraz kreatywny pomysł, aby opublikowany post zyskał miliony wyświetleń i komentarzy. Dlaczego warto promować swoje produkty za pomocą…

ROAS – co to jest i jak obliczyć?

Marketing internetowy daje ogromne możliwości docierania do nowych klientów i może znacząco wpłynąć na rozpoznawalność Twojej marki czy jej sprzedażowy sukces. Aby tak się jednak stało – zwłaszcza w przypadku płatnej kampanii reklamowej w internecie – musisz poznać kluczowy wskaźnik…

Czym jest Perplexity AI?

Sztuczną inteligencję dostrzegamy już niemalże na każdym kroku. Przeróżne formy AI szturmem zdobyły wszelkie dziedziny technologii, a także nasze serca oraz przede wszystkim – umysły. Użytkownicy nie wyobrażają sobie mozolnego wyszukiwania czy przetwarzania informacji. Jednym z niezwykle popularnych rozwiązań jest…

Skontaktuj się z nami!

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz