Globalne badanie PwC wykazało, że do 2030 roku artificial intelligence wygeneruje dla światowej gospodarki aż 15,7 biliona dolarów. Chcemy czy nie, AI coraz bardziej rozgaszcza się w naszej rzeczywistości i wywiera mocny wpływ na przeróżne obszary życia –...
czytaj więcej Prawdopodobnie nieraz udało Ci się zobaczyć na różnych stronach internetowych treści oznaczone jako „link partnerski” lub „wpis sponsorowany”. Promowanie produktów za pośrednictwem programów partnerskich może być bardzo korzystnym sposobem monetyzowania publikowanych...
czytaj więcej Co się dzieje, gdy studio Warner Bros. łączy siły z firmą Mattel? Powstaje film z kultową lalką w roli głównej, a dookoła niego zaplanowana, z ogromnym rozmachem, milionowa kampania promocyjna. Mowa oczywiście o premierze filmu „Barbie” i o tym,...
czytaj więcej Każdy przedsiębiorca zdaje sobie doskonale sprawę z tego, że współcześni klienci bywają bardzo wymagający. W zaplanowanych działaniach marketingowych warto wziąć pod uwagę również obsługę klientów, aby regularnie odpowiadać na zapytania użytkowników i rozwiązywać...
czytaj więcej