wiedza+

naszabazawiedzy

Trendy marketingowe w 2025 roku

W marketingu jak w kalejdoskopie – zmiany pojawiają się praktycznie non stop. Aby wyprzedzić lub przynajmniej nadążyć za konkurencją, musisz wiedzieć, co aktualnie w trawie piszczy. Zajrzyj do artykułu, w którym przedstawiam największe trendy marketingowe w 2025 roku oraz przewidywania na…

Co to ROI i w jaki sposób można je policzyć?

Wskaźnik ROI (return on investment) oznacza wartość lub zysk, jaki możesz osiągnąć po dokonaniu inwestycji początkowej. Obliczanie ROI pozwoli Ci podejmować właściwe decyzje biznesowe dla Twojego przedsiębiorstwa. Co powinieneś o nim wiedzieć? Jak prawidłowo obliczyć wskaźnik ROI? W jakich dziedzinach biznesu przy jego pomocy oblicza…

Marketing terytorialny – czym jest, przykłady

Marketing terytorialny może pomóc wypromować obszary terytorialne i przedstawić korzyści dla dowolnych grup społecznych. Głównym celem tego rodzaju marketingu jest wzmocnienie pozytywnych skojarzeń z danym miejscem oraz dotarcie do nowych odbiorców: inwestorów czy turystów. Przeczytaj nasz tekst i dowiedz się,…

Newsletter – co to jest i jak tworzyć skuteczne wiadomości?

Regularne wysyłanie newslettera ma wpływ na budowanie relacji i może przyczynić się do zwiększania sprzedaży w Twojej firmie. Za pośrednictwem e-maila nawiązujesz kontakt z klientem, przesyłasz podstawowe informacje o marce czy akcjach promocyjnych. To doskonałe narzędzie, które wspiera rozwój przedsiębiorstwa.…

Skontaktuj się z nami!

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz