Przejdź do

Czytelnia

Podsumowanie roku 2022 w SEO

Jednym z gorętszych tematów w środowisku SEO w 2022 roku była sztuczna inteligencja i jej wpływ na content marketing. Oprócz tego Google wprowadziło – jak co roku – kilka ważnych aktualizacji, pojawiły się też zmiany w samej wyszukiwarce. Zapraszamy na podsumowanie...

czytaj więcej

Jak pozycjonować sklep internetowy

Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces wymagający dużo czasu, cierpliwości oraz wiedzy, którą można pozyskać z różnorodnych blogów czy szkoleń. Duże firmy mogą pozwolić sobie na zbudowanie własnego działu SEO, który sklepem internetowym będzie...

czytaj więcej

Czy warto tworzyć content na stronę?

W dobie przeładowania contentem coraz trudniej jest się wyróżniać i przyciągać uwagę konsumenta. Wiemy, że treści na stronę WWW powinny być unikalne, przyjazne dla robotów Google’a, nasycone frazami kluczowymi oraz przystępne dla użytkownika, w praktyce...

czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego: struktura sklepu

Frazy kluczowe a drzewo kategorii Przy planowaniu strony sklepu internetowego głównym obiektem naszego zainteresowania są frazy kluczowe. Czym one właściwie są? To wszystko to, co użytkownik Internetu wpisuje w okno wyszukiwarki Google – zdania, pytania, pojedyncze słowa,...

czytaj więcej

Snapchat – czy może nas jeszcze zaskoczyć?

Snapchat, czyli aplikacja, którą pamiętacie pewnie z przełomu 2015 i 2016 roku, kiedy to zrobiła na rynku wielkie „bum”. Niewątpliwie zrewolucjonizowała social media, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i zostawiając inne aplikacje daleko w tyle. W Polsce...

czytaj więcej

Czym jest techniczne SEO? 

Techniczne SEO jest procesem analizy technicznych aspektów serwisu. Rekomendacje wprowadzone jako wynik audytu SEO powodują, że wyszukiwarki (a szczególnie Google) lepiej postrzegają daną witrynę. W przypadku dużego nagromadzenia błędów strony WWW gorzej wypadają w wynikach organicznych. Techniczne...

czytaj więcej