Przejdź do

Czytelnia

Jak pozyskać leady na FB?

Pozyskiwanie leadów, czyli zdobywanie kontaktów do osób lub firm zainteresowanych naszą usługą czy produktem, można realizować na wiele sposobów. Niektóre social media – na przykład Facebook – dają możliwość pozyskiwania leadów bezpośrednio na samych platformach. Jakie są tego...

czytaj więcej

Ile czasu zajmuje pozycjonowanie?

Tytułowe pytanie jest jedną z najczęściej (o ile nie najczęściej) poruszanych kwestii w kontekście pozycjonowania. Nie ma w tym nic dziwnego – gdy wkładamy w pozycjonowanie mnóstwo czasu i wysiłku, a często także i pieniędzy,...

czytaj więcej

Case study SEO

Wstęp: Na przełomie marca i kwietnia 2016 roku zgłosił się do nas klient z branży rozrywkowej. Serwis był jednym z pierwszych polskich radio internetowych, istniejącym od 2007 roku. W 2012 roku została stworzona ostateczna wersja layout strony, a także...

czytaj więcej

Ads kontra pozycjonowanie – wady i zalety

Każda firma, czy to samodzielnie, czy z pomocą domu mediowego, prowadząca kampanię reklamową w sieci, walczy o to, by być jak najlepiej widoczną w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na to, by trafić do potencjalnych klientów....

czytaj więcej

Świadome kupowanie usług marketingu online

Czy macie doświadczenie w mojej branży? Każda branża rządzi się swoimi prawami, każdą z nich charakteryzują różne sposoby dotarcia do potencjalnych klientów, sezonowość, strategie budowania lojalności – dlatego im lepiej agencja zna twoje środowisko,...

czytaj więcej

Podcast elementem marketingu?

Podcasty cieszą się dobrą sławą. Jeśli jesteś na etapie poszukiwania nowych dróg i kanałów, które pomogą pozyskać klienta, warto zastanowić się nad dzieleniem się swoją wiedzą właśnie w formie internetowych audycji. W niniejszym tekście wyjaśniamy, jak działają...

czytaj więcej

Jak zdobyć klientów e-commerce przez Facebooka

Efektywne wykorzystanie Facebooka Każdy, kto promuje swój biznes w Internecie, wie, jak ogromny potencjał drzemie w Facebooku. To portal społecznościowy, który zrzesza półtora miliarda użytkowników. Ponad jedna trzecia z nich, korzysta z Facebooka codziennie, a przeciętny...

czytaj więcej