wiedza+

naszabazawiedzy

Czym jest omnichannel marketing?

Z perspektywy klienta marka powinna zawsze dostarczać spójnych komunikatów. W dzisiejszych czasach, kiedy odbiorcy, aby dokonać zakupu, wykorzystują praktycznie wszystkie możliwe kanały sprzedażowe, warto dążyć do ujednolicenia komunikacji. Z pomocą przychodzi omnichannel marketing, który odwołuje się do potrzeb klientów i…

Jak działa algorytm YouTube?

Serwis YouTube to druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Podstawą tego, jak działa algorytm YouTube, jest przekonanie twórców serwisu, że każdy użytkownik ma unikalne nawyki oglądania i specyficzne dla siebie zainteresowania. System porównuje je, wykorzystując te informacje, aby zasugerować inne interesujące…

Popularne kody odpowiedzi HTTP

Użytkownik próbujący przejść na daną stronę internetową, nie zawsze zobaczy tę zawartość, której oczekuje. Łącznie możemy natrafić na ponad 40 różnych kodów odpowiedzi HTTP – ich poszczególne typy różnią się strukturą liczbową, po której możemy poznać, jaki charakter ma odpowiedź…

Jak zwiększyć zasięg na Facebooku? 7 porad

Każda sieć społecznościowa ma unikalne algorytmy, reguły i zasady, które wpływają na to, jaka treść jest wyświetlana w kanałach użytkownika. Od czasu uruchomienia Facebooka w 2004 r. jego algorytm przeszedł wiele zmian i aktualizacji, aby stworzyć jak najbardziej spersonalizowane doświadczenie.…

Jak połączyć ChatGPT i ScreamingFroga i wykorzystać w SEO?

SCreamingFrog to podstawowe narzędzie w SEO, które crawluje zawartość strony i pokazuje braki, np. na jakich podstronach brakuje tagów title. W jednej z ostatnich aktualizacji, zyskał on możliwość połączenia z AI, co może stanowić spore ułatwienie przy optymalizacji serwisów, dzięki…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz