wiedza+

naszabazawiedzy

Jak wybrać cel reklamowy i jaki ma on wpływ na efekty kampanii na Facebooku?

Zastanawiałeś się kiedyś, jak ustawić kampanię na Facebooku, aby realizowała wybrane przez Ciebie cele kampanii reklamowej? System reklamowy Facebooka to potężne narzędzie, oferujące szerokie możliwości docierania do odbiorców i zamieniania ich w klientów. Warto je maksymalnie wykorzystać. Rozpoczynając tworzenie reklam…

Marketing terytorialny – czym jest, przykłady

Marketing terytorialny może pomóc wypromować obszary terytorialne i przedstawić korzyści dla dowolnych grup społecznych. Głównym celem tego rodzaju marketingu jest wzmocnienie pozytywnych skojarzeń z danym miejscem oraz dotarcie do nowych odbiorców: inwestorów czy turystów. Przeczytaj nasz tekst i dowiedz się,…

Dlaczego kampanie brandowe Google Ads są ważne?

Marketerzy walczą o rozpoznawalność brandu za pomocą wielu form reklamy. Kampanie zasięgowe pozwalają nam osiągnąć bardzo dobre rezultaty, ale warto skupić się także na obecności marki w wynikach wyszukiwania. Kampanie brandowe w wyszukiwarce Google pozwolą umocnić pozycje i rozpoznawalność firmy.…

Newsletter – co to jest i jak tworzyć skuteczne wiadomości?

Regularne wysyłanie newslettera ma wpływ na budowanie relacji i może przyczynić się do zwiększania sprzedaży w Twojej firmie. Za pośrednictwem e-maila nawiązujesz kontakt z klientem, przesyłasz podstawowe informacje o marce czy akcjach promocyjnych. To doskonałe narzędzie, które wspiera rozwój przedsiębiorstwa.…

Skontaktuj się z nami!

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz