wiedza+

naszabazawiedzy

Co to jest marketing sensoryczny i jak pobudzać zmysły klienta?

Kuszący zapach wypieków, aromat kawy w sklepie Starbucks, możliwość dotyku produktów w salonach Apple’a, sposób podania potraw przez wykwintną restaurację albo dźwięki świątecznych przebojów podczas grudniowych zakupów. To nie przypadek! Marketing sensoryczny jest niezwykle skuteczną formą zwiększania sprzedaży. Pozwala na…

Czym są aplikacje mobilne?

Szacuje się, że aplikacje mobilne w 2023 roku wygenerują przychód na poziomie 935 miliardów dolarów (TechJury). Obecnie używanie gier, platform społecznościowych, sklepów mobilnych i innych apek zajmuje użytkownikom aż 88% czasu spędzanego na smartfonach!   Aplikacje napędzają współczesny świat – to…

Wymiary grafik social media w 2025 roku

Niezależnie od tego, czy jest to klasyczna grafika produktowa, zdjęcie lifestyle’owe, wideo, czy popularny mem – treści wizualne to podstawa skutecznej komunikacji marki w mediach społecznościowych. Grafika jest zazwyczaj pierwszym elementem, który rejestruje percepcja odbiorców i często jedyną rzeczą, jaka…

Marketing B2B – kompleksowa wiedza na ten temat

Marketing jest podstawą w większości firm działających na rynku, niezależnie od tego, czy jej potencjalnymi klientami są osoby fizyczne, czy inne przedsiębiorstwa. Relacje między klientami biznesowymi są nieco bardziej złożone niż współpraca z osobami indywidualnymi. Marketing B2B może wymagać więc…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz