Dobry tekst możemy poznać po tym, że jest merytoryczny, wciągający i napisany prostym językiem, dzięki czemu z łatwością zrozumiemy nawet bardzo skomplikowane zagadnienia. Natomiast tekst pisany na stronę www, a już zwłaszcza na bloga, aby był skuteczny,...
czytaj więcej Zastanawiałeś się kiedyś, co sprawia, że niektóre posty czytasz w całości, a innych nawet nie zauważasz? Być może pomyślisz, że Twój wzrok skupia się na krótkich, zwięzłych i rzeczowych komunikatach. To fakt, choć nie od tego...
czytaj więcej Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien opierać się o konkretne czynniki, a nie intuicję. Czym należy się kierować, jak selekcjonować influencerów i jakie czynności...
czytaj więcej Fake newsy, kiedyś będące mniejszą lub większą ciekawostką, dziś odgrywają znaczącą rolę w komunikacji internetowej i tworzą świat postprawdy – czyli taki, w którym emocje są w komunikacji ważniejsze od faktów. To, w połączeniu z brakiem...
czytaj więcej Nagłówki
Z wprowadzaniem nagłówków w różnego rodzaju CMS sprawa jest dosyć prosta – dziś we wszystkich edytorach tekstu, również w tych wbudowanych w CMSy, istnieje możliwość ustawienia tekstu jako nagłówki H1-H6, co nie zawsze było takie oczywiste....
czytaj więcej Pozyskiwanie leadów, czyli zdobywanie kontaktów do osób lub firm zainteresowanych naszą usługą czy produktem, można realizować na wiele sposobów. Niektóre social media – na przykład Facebook – dają możliwość pozyskiwania leadów bezpośrednio na samych platformach. Jakie są tego...
czytaj więcej Marketing w social mediach to doskonałe narzędzie do promocji biznesu. Zarówno Facebook, jak i Instagram, dzięki rozbudowanym systemom reklamowym, dają wielkie możliwości. Jednocześnie jednak ich obsługa, tworzenie reklam, testowanie i analizowanie wyników pochłania...
czytaj więcej Tytułowe pytanie jest jedną z najczęściej (o ile nie najczęściej) poruszanych kwestii w kontekście pozycjonowania. Nie ma w tym nic dziwnego – gdy wkładamy w pozycjonowanie mnóstwo czasu i wysiłku, a często także i pieniędzy,...
czytaj więcej Wstęp:
Na przełomie marca i kwietnia 2016 roku zgłosił się do nas klient z branży rozrywkowej. Serwis był jednym z pierwszych polskich radio internetowych, istniejącym od 2007 roku. W 2012 roku została stworzona ostateczna wersja layout strony, a także...
czytaj więcej Każda firma, czy to samodzielnie, czy z pomocą domu mediowego, prowadząca kampanię reklamową w sieci, walczy o to, by być jak najlepiej widoczną w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na to, by trafić do potencjalnych klientów....
czytaj więcej