Facebook jest portalem społecznościowym o ogromnym potencjale biznesowym. Na całym świecie korzysta z niego ponad półtora miliarda użytkowników, którzy przeglądają go przez ok. 15 godzin miesięcznie! Właśnie tam toczy się życie internetowe. Aktywność na Facebooku...
czytaj więcej Każdy, kto posiada urządzenie z dostępem do sieci, z pewnością zetknął się z reklamą internetową i nie raz dokonał zakupu. Dzięki nam, konsumentom, pozycja marketingu internetowego umacnia się, a przedsiębiorcy łatwiej mogą określić swoją grupę docelową....
czytaj więcej Odkąd dzieci próbują w oceanarium przybliżyć rybkę gestem charakterystycznym dla obsługi smartfonów, nie ma wątpliwości, że urządzenia te stały się nieodzownym elementem naszej codzienności. Wszystko jest wirtualne, social media zmieniły relacje międzyludzkie....
czytaj więcej Jeżeli Twoim celem jest nawiązanie relacji z klientem, przedstawienie mu swojej oferty w nieszablonowy sposób, czy wyróżnienie się spośród konkurencji to istnieje na to wiele sposobów. Chcemy przedstawić jeden z nich. Niezależnie od branży w której działasz...
czytaj więcej Dobrze poprowadzone kampanie Google Ads pozwalają na skuteczne dotarcie do naszej grupy odbiorców. Nie mają jednak stałego cennika, więc oszacowanie ich kosztów może być trudne. W tym artykule omówimy, od jakich zmiennych zależą koszty kampanii w Google Ads...
czytaj więcej Podstawowe narzędzie dociskające sprzedaż
Jak sądzisz, kto ma większą szansę zostać Twoim klientem – przypadkowy użytkownik, który szuka różnych możliwości i wariantów czy ktoś, kogo dzieliło jedno kliknięcie od dokonania zakupu na Twojej stronie?...
czytaj więcej Czym jest algorytm Google?
Google stara się zrozumieć czego i w jaki sposób szukasz. Analizuje wiele danych jednocześnie i na ich podstawie wyświetla Ci wyniki, które jego zdaniem będą najlepiej odpowiadały Twoim potrzebom. Algorytm Google to nic innego jak program...
czytaj więcej Rozpoczęcie przygody z własną strona internetową przypomina przygotowania do maratonu – liczy się codzienny trening i wytrwałość. Tylko samodyscyplina i konsekwentne działania pomogą Ci wypracować sukces. Kiedy go osiągniesz, nie możesz przestać...
czytaj więcej Blogi istnieją w sieci od ponad 20 lat, a ich rola całkowicie zmieniła się od czasów, gdy stanowiły formę publicznego pamiętnika. Obecnie blogi podzielić możemy na te prowadzone przez, nomen omen, blogerów oraz blogi firmowe. O ile pisanie osobistego...
czytaj więcej Na grupach związanych z marketingiem bardzo popularną odpowiedzią na szereg pytań jest: „to zależy”. I w tym wypadku można powiedzieć, że to jedyna słuszna odpowiedź, bo prowadzenie marketingu samemu, lub przez pośrednika, tj. dom medowy,...
czytaj więcej