wiedza+

naszabazawiedzy

Co to jest marketing sensoryczny i jak pobudzać zmysły klienta?

Kuszący zapach wypieków, aromat kawy w sklepie Starbucks, możliwość dotyku produktów w salonach Apple’a, sposób podania potraw przez wykwintną restaurację albo dźwięki świątecznych przebojów podczas grudniowych zakupów. To nie przypadek! Marketing sensoryczny jest niezwykle skuteczną formą zwiększania sprzedaży. Pozwala na…

Marketing B2B – kompleksowa wiedza na ten temat

Marketing jest podstawą w większości firm działających na rynku, niezależnie od tego, czy jej potencjalnymi klientami są osoby fizyczne, czy inne przedsiębiorstwa. Relacje między klientami biznesowymi są nieco bardziej złożone niż współpraca z osobami indywidualnymi. Marketing B2B może wymagać więc…

Analiza marketingowa – co to jest? Jak ją wykorzystać?

Marki, które chcą odnosić sukcesy, muszą dobrze rozumieć rynek oraz dysponować odpowiednią wiedzą zarówno o swojej konkurencji, jak i klientach. Analiza marketingowa to proces badania rynku, który pozwala zrozumieć zagrożenia i możliwości, a także reakcje potencjalnych klientów. Jakie metody i…

Jak budować lojalność klienta? – sprawdź nasze sposoby

Na dzisiejszym nadmiernie nasyconym rynku miliardy rozmaitych marek nieustannie konkurują o uwagę konsumentów. Klienci od świtu do zmierzchu są bombardowani ogromną ilością przekazów marketingowych, dlatego każda marka powinna podejmować odpowiednie działania, aby zatrzymać klienta i nawiązać z nim trwałą więź.…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.