wiedza+

naszabazawiedzy

Czym jest Google Discover i jak się w nim pojawić?

W 2021 roku serwis Search Engine Journal udostępnił raport Google Discover jednego z klientów. Okazało się, że po głównej aktualizacji algorytmu wyszukiwarki zwiększył się ruch organiczny z tego kanału i to bez jakichkolwiek modyfikacji ze strony właściciela witryny.  Wniosek? Karta…

Wymiary grafik social media w 2025 roku

Niezależnie od tego, czy jest to klasyczna grafika produktowa, zdjęcie lifestyle’owe, wideo, czy popularny mem – treści wizualne to podstawa skutecznej komunikacji marki w mediach społecznościowych. Grafika jest zazwyczaj pierwszym elementem, który rejestruje percepcja odbiorców i często jedyną rzeczą, jaka…

Konwersja w Marketingu: Klucz do Sukcesu Twojej Kampanii

Konwersja w marketingu to temat, który może wydawać się skompliko wany, ale w rzeczywistości jest kluczowy dla zrozumienia, jak skutecznie przekształcać odwiedzających stronę internetową w aktywnych klientów. 'Konwersja’ to termin używany w marketingu internetowym i e-commerce, a jej zrozumienie jest…

Marketing Automation: Klucz do efektywności i sukcesu w biznesie

Definicja marketing automation obejmuje wykorzystanie zaawansowanych narzędzi i technologii do automatyzacji powtarzalnych zadań marketingowych, takich jak wysyłka maili, segmentacja odbiorców czy analiza danych. Ale co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem? W artykule przyjrzymy się bliżej korzyściom płynącym z…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.