wiedza+

naszabazawiedzy

Optymalizacja kampanii internetowych online

Aby wyjaśnić, czym jest optymalizacja kampanii online, można posłużyć się analogią do planowania budżetu domowego. Jeśli wybrany przez nas system zarządzania finansami nie działa lub mamy niespodziewany wydatek, należy zastanowić się co zrobić, aby przywrócić równowagę w finansach, czyli np.…

Korzyści stosowania CTA w treściach

Jakość treści sprzedażowych można mierzyć m.in. liczbą pozyskanych dzięki nim klientów. Zanim jednak cokolwiek sprzedasz, a wcześniej napiszesz, zastanów się, co mogłoby zwrócić uwagę potencjalnego odbiorcy. Jak to zrobić? Zastosuj odpowiednie CTA! Co to jest CTA? Call to action (CTA),…

Świadome kupowanie usług marketingu online 2

Czym jest produkt lub usługa? Ważny jest każdy szczegół, ponieważ, by sprzedać dany produkt, trzeba go najpierw dobrze poznać, a nikt nie zna go lepiej, niż Ty. Twoim zadaniem będzie przedstawienie agencji jego zalet i cech które go wyróżniają oraz…

Dlaczego warto postawić na dom mediowy?

Jak wygląda dobra reklama w świecie, gdzie trudno skupić uwagę na dłużej niż kilka sekund? Jak sprostać oczekiwaniom odbiorców, którym wydaje się, że widzieli już wszystko? Czy tworząc reklamę warto skorzystać z oferty domów mediowych? Aż wreszcie – skąd mieć…

Wpływ bloga i filmów na ruch organiczny z wyszukiwarki Google

Zapewne wielu czytelników pamięta coś takiego, co nazywa się „pamiętnik” – zapisywaliśmy jakieś swoje skryte przemyślenia w czymś, co przypomniało dzienniczek z życia młodego Wertera 😉 Patrząc przez pryzmat tego, nasze pamiętniczki ewoluowały i są znane pod pojęciem blogów czy…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz