wiedza+

naszabazawiedzy

Jak pozycjonować sezonowe słowa kluczowe?

Ilekroć mówimy o słowach kluczowych dobrze jest sprawdzić, czy podlegają one sezonowości. Sezonowość słów kluczowych to nic innego, jak wzmożone wyszukiwane w określonym czasie. Może to być bardzo istotne przy planowaniu działań SEO – część fraz posiada zmienne otoczenie konkurencyjne.…

Pięć użytecznych narzędzi do analityki internetowej

Jednym z najważniejszych procesów marketingu internetowego jest analityka internetowa. Dzięki niej możesz analizować dane na temat ruchu na stronach internetowych oraz śledzić kroki użytkowników. Zdobyte w ten sposób informacje pomogą Ci dopasowywać treści (np. reklamowe) do zainteresowań potencjalnych klientów, co…

Podsumowanie roku 2020 w SEO

Nie sposób zacząć tegorocznych podsumowań od stwierdzenia, że rok 2020 był naprawdę wyjątkowy. Pandemia wpłynęła praktycznie na wszystkie branże, w tym również SEO oraz mediową – i to znacznie mocniej, niż moglibyśmy przewidywać. Jednak w kontekście SEO nie można jednoznacznie…

Podsumowanie roku 2020 w Google Ads

2020 rok przyniósł ogromne i niespodziewane zmiany praktycznie we wszystkich branżach. Na całe szczęście nie wszędzie dokonała się z tego powodu rewolucja – tegoroczne zmiany w Google Ads określiłbym właśnie raczej jako ewolucję, bo były one tak naprawdę usprawnieniem tego,…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz