wiedza+

naszabazawiedzy

Jak pozycjonować stronę w WordPressie? – cz. II Wtyczki

Wiele działań pozycjonujących w WordPressie można wykonać bez użycia dodatkowych wtyczek. Jest to na przykład stosowanie nagłówków, przyjaznych URL-i czy poprawne używanie słów kluczowych. Jednak niektóre działania są trudne do przeprowadzenia bez wtyczek – dlatego proponujemy przegląd najlepszych wtyczek do…

Jak nadzorować efekty pracy agencji SEO?

„Nadzór” efektów pracy agencji SEO może kojarzyć się ze źle pojętą kontrolą. Oczywiście pilnowanie zleconej i opłaconej pracy nie jest niczym złym – jednak sprawdzanie wyników pracy agencji SEO ma na celu coś zupełnie innego. Z tego artykułu dowiesz się,…

Jak pozycjonować sezonowe słowa kluczowe?

Ilekroć mówimy o słowach kluczowych dobrze jest sprawdzić, czy podlegają one sezonowości. Sezonowość słów kluczowych to nic innego, jak wzmożone wyszukiwane w określonym czasie. Może to być bardzo istotne przy planowaniu działań SEO – część fraz posiada zmienne otoczenie konkurencyjne.…

Pięć użytecznych narzędzi do analityki internetowej

Jednym z najważniejszych procesów marketingu internetowego jest analityka internetowa. Dzięki niej możesz analizować dane na temat ruchu na stronach internetowych oraz śledzić kroki użytkowników. Zdobyte w ten sposób informacje pomogą Ci dopasowywać treści (np. reklamowe) do zainteresowań potencjalnych klientów, co…

Skontaktuj się z nami!

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz