wiedza+

naszabazawiedzy

Jak dobierać influencerów do kampanii?

Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien opierać się o konkretne czynniki, a nie intuicję. Czym należy się kierować, jak selekcjonować influencerów i jakie czynności wykonać jeszcze przed wyborem…

Jak rozpoznawać wartościowe treści i takie tworzyć?

Fake newsy, kiedyś będące mniejszą lub większą ciekawostką, dziś odgrywają znaczącą rolę w komunikacji internetowej i tworzą świat postprawdy – czyli taki, w którym emocje są w komunikacji ważniejsze od faktów. To, w połączeniu z brakiem strategii komunikacji marki lub…

Jak pozyskać leady na FB?

Pozyskiwanie leadów, czyli zdobywanie kontaktów do osób lub firm zainteresowanych naszą usługą czy produktem, można realizować na wiele sposobów. Niektóre social media – na przykład Facebook – dają możliwość pozyskiwania leadów bezpośrednio na samych platformach. Jakie są tego zalety i…

Na co zwracać uwagę przy zlecaniu prowadzenia działań agencji?

Marketing w social mediach to doskonałe narzędzie do promocji biznesu. Zarówno Facebook, jak i Instagram, dzięki rozbudowanym systemom reklamowym, dają wielkie możliwości. Jednocześnie jednak ich obsługa, tworzenie reklam, testowanie i analizowanie wyników pochłania sporo czasu. Jeśli więc postanowiłeś przekazać tę…

Skontaktuj się z nami!

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz