SEO Specialist

Dawid Rabczuk

Jak skutecznie wypozycjonować stronę w Drupalu?

Czym jest Drupal?

Drupal to popularny, open-source’owy system zarządzania treścią (CMS), który wyróżnia się na tle innych CMS-ów swoją elastycznością, skalowalnością i możliwościami konfiguracyjnymi. Pozwala na dostosowywanie funkcjonalności witryny do specyficznych wymagań użytkownika, co sprawia, że świetnie sprawdza się w różnorodnych projektach – od prostych blogów po rozbudowane strony korporacyjne czy portale społecznościowe.

Czym Drupal wyróżnia się na tle innych CMS-ów?

W przeciwieństwie do niektórych konkurencyjnych CMS-ów Drupal oferuje szerokie wsparcie dla różnych technologii i standardów internetowych, umożliwiając tworzenie zaawansowanych rozwiązań. Drupal jest również przyjazny SEO – strony na Drupalu są łatwe w pozycjonowaniu. Ponadto Drupal posiada ogromną społeczność deweloperów i użytkowników, którzy aktywnie rozwijają nowe moduły i rozszerzenia, wspierają się oraz dbają o ciągłe udoskonalanie systemu.

Jednym z wyzwań związanych z Drupalem jest pozorny nieco wyższy próg wejścia dla początkujących użytkowników. Ze względu na bardziej zaawansowane możliwości konfiguracyjne, Drupal może być początkowo trudniejszy w opanowaniu dla osób nieposiadających doświadczenia w zarządzaniu witrynami internetowymi. Niemniej jednak, dla tych, którzy potrzebują elastycznego i skalowalnego rozwiązania, Drupal może być doskonałym wyborem, a wiele osób wybiera go właśnie ze względu na jego specyficzne cechy. A jego obsługa, choć początkowo wydaje się nieco mniej intuicyjna, jest mimo wszystko możliwa do opanowania.

Pozycjonowanie i optymalizacja strony oraz sklepów internetowych na Drupalu to szereg różnych działań SEO, dzięki którym poprawia się widoczność w wynikach wyszukiwania. Prace te obejmują optymalizację techniczną strony, tworzenie wartościowych i unikalnych treści zgodnych z wybranymi słowami kluczowymi, tworzenie metadanych i inne działania, takie jak optymalizacja szybkości strony. Ważne jest również monitorowanie wyników i dostosowywanie strategii pozycjonowania do zmieniających się algorytmów wyszukiwarek.

Decyzja o tym, czy przeprowadzać samodzielne pozycjonowanie strony, czy zlecać to agencji zależy od Twoich indywidualnych, własnych potrzeb, celów i możliwości. Niezależnie od wyboru, pozycjonowanie stron internetowych na Drupalu wymaga ciągłego zaangażowania, aby osiągnąć i utrzymać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google. To jednak przekłada się na większą widoczność, większy ruch na stronie i, ostatecznie, większy sukces Twojej witryny i Twojego biznesu w internecie.

formularz kontaktowy

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.
    Zdjęcie profilowe

    SEO Specialist

    Specjalista SEO z ponad 5-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w optymalizacji on-site oraz tworzeniu audytów SEO i strategii contentowych. Certyfikowany specjalista z tytułem DIMAQ Professional Digital Marketing Qualification. Współpracował z takimi markami jak PGE, Tauron, Veoli Botanica, TVP, T-Pizza, Bialcon. Prywatnie zajmuje się web designem – projektuje i wdraża nowoczesne, funkcjonalne strony internetowe, łącząc wiedzę SEO z estetyką, użytecznością i najlepszymi praktykami UX.

    SEO Specialist

    Zdjęcie profilowe

    Specjalista SEO z ponad 5-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w optymalizacji on-site oraz tworzeniu audytów SEO i strategii contentowych. Certyfikowany specjalista z tytułem DIMAQ Professional Digital Marketing Qualification. Współpracował z takimi markami jak PGE, Tauron, Veoli Botanica, TVP, T-Pizza, Bialcon. Prywatnie zajmuje się web designem – projektuje i wdraża nowoczesne, funkcjonalne strony internetowe, łącząc wiedzę SEO z estetyką, użytecznością i najlepszymi praktykami UX.

    Skontaktuj się z nami!

      Skąd o nas wiesz

      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
      Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.