wiedza+

naszabazawiedzy

Remarketing Video – jak wykorzystać połączenie YouTube Ads i Google Ads?

Czy osoba, która odwiedziła Twoją stronę internetową, ale nie dokonała za jej pomocą żadnego działania (np. zakupu produktu) jest już bezpowrotnie stracona? W żadnym wypadku, ponieważ tutaj na scenę wchodzi remarketing. Internet jest jednak przesycony wszelkiego rodzaju contentem, dlatego przyciągnięcie uwagi użytkownika wymaga sięgnięcia po różne sposoby, a jednym ze skuteczniejszych…

Google wycofuje ulepszone CPC (eCPC) z reklam – jakie są alternatywy?

Google wycofuje się z ulepszonego kosztu za kliknięcie (eCPC) w kampaniach w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej. Od października 2024 r. nowe reklamy nie będą mogły korzystać z eCPC, a od marca 2025 r. istniejące kampanie przejdą na ręczne ustalanie stawek CPC. Google dąży do promowania zaawansowanych strategii uczenia maszynowego, takich jak Maksymalizacja liczby…

Innowacyjne metody performance marketingu dla branży e-commerce

Marketing internetowy jest niezwykle obszerną dziedziną. Wśród elementów, które się na niego składają, są m.in. SEO i SEM. Choć są to dwa różne kanały, to jednak mają wiele cech wspólnych. Ich zadaniem jest pozyskiwanie ruchu na stronie poprzez wykorzystywanie słów…

Google AdSense – co to jest i jak na tym zarobić?

Internet jest dziś kopalnią wiedzy, a także źródłem angażujących i wartościowych treści. Właściciel strony internetowej lub innych kanałów komunikacji może liczyć na sięgające milionów użytkowników grono odbiorców. Za pracę włożoną w content publikowany na stronach www czy na YouTube twórcom…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz