Budowanie zaplecza SEO to kompleksowy proces, który wymaga przemyślanej strategii i systematycznej pracy. Polega on na budowaniu sieci wartościowych linków prowadzących do naszej strony, które pochodzą z publikacji na innych stronach internetowych. Jeśli...
czytaj więcej System CMS Drupal (CMS – Content Management System) jest jednym z najpopularniejszych cms-ów. Mimo to łatwo zauważyć, że strony internetowe znacznie częściej buduje się w WordPressie, niż na Drupalu. Jednak oba systemy zarządzania treścią mają swoje mocne i słabe...
czytaj więcej Strona internetowa, która nie pojawia się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania Google pozostaje praktycznie niewidoczna dla odbiorców, a w przypadku sklepu internetowego nie widzą go potencjalni klienci. Witrynę można promować alternatywnymi metodami,...
czytaj więcej W 2021 roku serwis Search Engine Journal udostępnił raport Google Discover jednego z klientów. Okazało się, że po głównej aktualizacji algorytmu wyszukiwarki zwiększył się ruch organiczny z tego kanału i to bez jakichkolwiek modyfikacji ze strony...
czytaj więcej Potrzebujesz swojej własnej witryny? Cel znajduje się na wyciągnięcie ręki, a tworzenie stron internetowych i późniejsza ich obsługa nie wymaga wiedzy programistycznej. Dotyczy to nie tylko klasycznych witryn, ale również blogów i sklepów. Do Twojej dyspozycji...
czytaj więcej Wyszukiwarka Google Grafika to sprawdzony sposób na to, aby poprawić widoczność swojej strony internetowej w sieci. Miliony użytkowników szuka odpowiedzi na swoje pytania w formie zdjęć. Google Grafika to także baza inspiracji i źródło kreatywnych pomysłów....
czytaj więcej Budowanie linków to działania mające na celu pozyskanie linków kierujących do danej witryny, aby zwiększyć jej wartość w oczach algorytmów wyszukiwarki. To istotny element strategii pozycjonowania i, wbrew pojawiającym się cyklicznie opiniom, jakoby tracił na znaczeniu,...
czytaj więcej Potencjał wyszukiwarki Google
Jeżeli chcesz być widoczna w sieci i chciałabyś zarabiać dzięki swojej stronie internetowej to przeprowadzenie lub otrzymanie audytu SEO niczego nie gwarantuje. Jest jedynie pierwszym krokiem w kierunku SEO – pozycjonowania optymalizacji...
czytaj więcej Czym jest szybkość ładowania strony?
Szybkość ładowania strony (page speed) to termin używany w branżach SEO i web dev. Oznacza on czas potrzebny do załadowania strony WWW, liczony od momentu kliknięcia adres URL/wpisania go w wiersz adresu w przeglądarce...
czytaj więcej Jednym z gorętszych tematów w środowisku SEO w 2022 roku była sztuczna inteligencja i jej wpływ na content marketing. Oprócz tego Google wprowadziło – jak co roku – kilka ważnych aktualizacji, pojawiły się też zmiany w samej wyszukiwarce. Zapraszamy na podsumowanie...
czytaj więcej