Agencja reklamowa

Agencja reklamowa

Advertising agency zajmuje się opracowywaniem profesjonalnych strategii marketingowych dla firm, producentów oraz dystrybutorów produktów. Pierwsze tego  typu przedsiębiorstwo zostało utworzone na początku XIX wieku w Wielkiej Brytanii, choć w gruncie rzeczy człowiek styka się z przekazem reklamowym od zawsze.

Agencja reklamowa – co robi?

Duży wpływ na rozwój sektora marketingowego miała rewolucja przemysłowa. Każda agencja reklamowa odpowiedzialna jest za projektowanie i rozpowszechnianie treści promujących w kanałach emisyjnych, których odbiorcami są konsumenci. Nierzadko marketerzy zatrudnieni są w tzw. firmach sieciowych, oferujących swoje usługi w wielu rejonach świata. Agencje te mają spójną strategię i swobodę działania, a ich loga rozpoznawane są przez większość klientów, korzystających z ich usług. Firmy marketingowe coraz częściej korzystają z kilku kanałów emisyjnych w ramach działania mediów 360 stopni, jednak największą popularnością cieszy się reklama online. Istnieją również agencje, specjalizujące się w konkretnych sektorach marketingowych.

By | 2019-11-13T10:17:52+01:00 Sierpień 29th, 2019|

Subscribe to our newsletter