L

Lead generation

Co to jest lead generation? Zasadniczym celem pozyskiwania leadów jest konwersja zainteresowania konsumentów na konkretne usługi lub produkty. Wykorzystuje się do tego rozmowy telefoniczne,...

Lejek sprzedażowy

Czym jest lejek sprzedażowy? Lejek sprzedażowy obrazuje poczynania konsumenckie od momentu zainteresowania danym produktem, aż po finalną realizację zakupu. Proces ten ilustruje również etapy...

Long tail

Co to jest Long Tail? Powszechnie stosowaną koncepcję „długiego ogona” zaproponował w 2004 roku Chris Anderson jako nowoczesny model biznesowy i ekonomiczny. Koncepcja long...

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.