O 2019-08-22T12:03:46+01:00

Programmatic buying

P, Słownik pojęć|

Programmatic buying Współcześni reklamodawcy muszą dostosować swój przekaz do indywidualnych potrzeb konkretnej grupy docelowej. Automatyzacja tego procesu możliwa jest dzięki formule programmatic buying, ułatwiającej [...]

Product placement

P, Słownik pojęć|

Product placement Product placement to jedno z narzędzi marketingowych, wykorzystywanych w promocji danego produktu lub konkretnej usługi. Pomimo, iż mechanizm nie opiera się na [...]

PR

P, Słownik pojęć|

PR Public relations to proces, polegający na kreacji stosunków publicznych pomiędzy aktywnym podmiotem, a otoczeniem. Zasadniczym celem imagistyki społecznej jest stworzenie prestiżu marki oraz [...]

Pozycjonowanie

P, Słownik pojęć|

Pozycjonowanie Zwiększenie popularności konkretnej domeny w internecie oraz umocnienie jej pozycji w wyszukiwarce możliwe jest dzięki dokładnej analizie konkurencyjnych działań marketingowych w danym sektorze. [...]

Subscribe to our newsletter