wiedza+

naszabazawiedzy

Czy warto tworzyć content na stronę?

W dobie przeładowania contentem coraz trudniej jest się wyróżniać i przyciągać uwagę konsumenta. Wiemy, że treści na stronę WWW powinny być unikalne, przyjazne dla robotów Google’a, nasycone frazami kluczowymi oraz przystępne dla użytkownika, w praktyce jest to jednak niezwykle trudne,…

Evergreen Content – czyli jak generować duży ruch na stronie

Zwiększenie ruchu na stronie, przekształcenie odwiedzających w potencjalnych klientów, zbudowanie pozytywnego wizerunku – to tylko kilka z wielu korzyści, jakie przyniesie Twojej marce Evergreen Content. Dziś wyjaśnimy, czym jest w praktyce. Podpowiemy także, jak go tworzyć i w jaki sposób takie evergreenowe przekazy wspierają działania SEO. Kiedy Donald Trump w 2016 roku…

Artykuł sponsorowany – jak go napisać?

Artykuł sponsorowany to świetna forma reklamy, która – wybijając się ponad marketingowy szum – pomoże Ci zwiększyć świadomość marki oraz wiedzę odbiorcy o produkcie bądź usłudze. Dlaczego jest tak skuteczna? Właśnie o tym przeczytasz w poniższym (niesponsorowanym) artykule. Dzisiejszy Internet przypomina upstrzone kolorowymi bilbordami ulice Polski lat 90.…

Storytelling bez tajemnic: co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz go wykorzystywać?

Storytelling (inaczej marketing narracyjny) to jedna z najskuteczniejszych technik stosowanych w marketingu. Za pomocą ciekawych historii można poruszać serca odbiorców – dosłownie i w przenośni, bo storytelling jest używany nie tylko w marketingu, ale także w filmach, literaturze, a nawet w dziedzinach życia takich jak polityka czy inżynieria społeczna. Dobra historia pobudza wyobraźnię i…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz