wiedza+

naszabazawiedzy

Dlaczego warto postawić na dom mediowy?

Jak wygląda dobra reklama w świecie, gdzie trudno skupić uwagę na dłużej niż kilka sekund? Jak sprostać oczekiwaniom odbiorców, którym wydaje się, że widzieli już wszystko? Czy tworząc reklamę warto skorzystać z oferty domów mediowych? Aż wreszcie – skąd mieć…

Jak tworzyć skuteczne posty reklamowe w social mediach?

Zastanawiałeś się kiedyś, co sprawia, że niektóre posty czytasz w całości, a innych nawet nie zauważasz? Być może pomyślisz, że Twój wzrok skupia się na krótkich, zwięzłych i rzeczowych komunikatach. To fakt, choć nie od tego zależy ich atrakcyjność. Co…

Jak dobierać influencerów do kampanii?

Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien opierać się o konkretne czynniki, a nie intuicję. Czym należy się kierować, jak selekcjonować influencerów i jakie czynności wykonać jeszcze przed wyborem…

Jak rozpoznawać wartościowe treści i takie tworzyć?

Fake newsy, kiedyś będące mniejszą lub większą ciekawostką, dziś odgrywają znaczącą rolę w komunikacji internetowej i tworzą świat postprawdy – czyli taki, w którym emocje są w komunikacji ważniejsze od faktów. To, w połączeniu z brakiem strategii komunikacji marki lub…

Podcast elementem marketingu?

Podcasty cieszą się dobrą sławą. Jeśli jesteś na etapie poszukiwania nowych dróg i kanałów, które pomogą pozyskać klienta, warto zastanowić się nad dzieleniem się swoją wiedzą właśnie w formie internetowych audycji. W niniejszym tekście wyjaśniamy, jak działają podcasty oraz dlaczego…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz