wiedza+

naszabazawiedzy

Na co zwracać uwagę przy zlecaniu prowadzenia działań agencji?

Marketing w social mediach to doskonałe narzędzie do promocji biznesu. Zarówno Facebook, jak i Instagram, dzięki rozbudowanym systemom reklamowym, dają wielkie możliwości. Jednocześnie jednak ich obsługa, tworzenie reklam, testowanie i analizowanie wyników pochłania sporo czasu. Jeśli więc postanowiłeś przekazać tę…

Świadome kupowanie usług marketingu online

Czy macie doświadczenie w mojej branży? Każda branża rządzi się swoimi prawami, każdą z nich charakteryzują różne sposoby dotarcia do potencjalnych klientów, sezonowość, strategie budowania lojalności – dlatego im lepiej agencja zna twoje środowisko, tym efektywniejszą kampanię jest w stanie…

LinkedIn Ads – do kogo można kierować reklamy?

Serwis społecznościowy LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Coraz więcej osób oraz firm zakłada tam swoje profile, aby móc komunikować się z innymi, a także być na bieżąco z nowościami na rynku. Dlatego też działania reklamowe w tym serwisie stają…

7 praktyk zwiększających efektywność kampanii

Zaplecze techniczne kampanii online W wyszukiwarce Google drzemie ogromny potencjał sprzedażowo-wizerunkowy. Ponad 98% internautów korzysta z niej szukając informacji o produkcie czy firmie. Dlatego też każdy, kto chce prowadzić swój biznes częściowo lub w całości w Internecie, w swoich działaniach…

Kompleksowy marketing internetowy – jakie kanały wybrać?

Każdy, kto posiada urządzenie z dostępem do sieci, z pewnością zetknął się z reklamą internetową i nie raz dokonał zakupu. Dzięki nam, konsumentom, pozycja marketingu internetowego umacnia się, a przedsiębiorcy łatwiej mogą określić swoją grupę docelową. Jeśli trafiłeś ten artykuł,…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz