Przejdź do

Czytelnia

Korzyści stosowania CTA w treściach

Jakość treści sprzedażowych można mierzyć m.in. liczbą pozyskanych dzięki nim klientów. Zanim jednak cokolwiek sprzedasz, a wcześniej napiszesz, zastanów się, co mogłoby zwrócić uwagę potencjalnego odbiorcy. Jak to zrobić? Zastosuj odpowiednie CTA! Co to jest...

czytaj więcej

Świadome kupowanie usług marketingu online 2

Czym jest produkt lub usługa? Ważny jest każdy szczegół, ponieważ, by sprzedać dany produkt, trzeba go najpierw dobrze poznać, a nikt nie zna go lepiej, niż Ty. Twoim zadaniem będzie przedstawienie agencji jego zalet i cech które go wyróżniają oraz jego...

czytaj więcej

Dlaczego warto postawić na dom mediowy?

Jak wygląda dobra reklama w świecie, gdzie trudno skupić uwagę na dłużej niż kilka sekund? Jak sprostać oczekiwaniom odbiorców, którym wydaje się, że widzieli już wszystko? Czy tworząc reklamę warto skorzystać z oferty domów mediowych? Aż wreszcie...

czytaj więcej

Na czym polega pozycjonowanie stron (SEO)?

Jednym z najistotniejszych działań w Internecie, mającym na celu dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, jest pozycjonowanie stron. Na czym ono polega, od czego zależy jego skuteczność i po jakim czasie możemy spodziewać się efektów?...

czytaj więcej

Jak nadzorować efekty pracy agencji SEO?

„Nadzór” efektów pracy agencji SEO może kojarzyć się ze źle pojętą kontrolą. Oczywiście pilnowanie zleconej i opłaconej pracy nie jest niczym złym – jednak sprawdzanie wyników pracy agencji SEO ma na celu coś zupełnie innego. Z tego artykułu dowiesz...

czytaj więcej

Jak pozycjonować sezonowe słowa kluczowe?

Ilekroć mówimy o słowach kluczowych dobrze jest sprawdzić, czy podlegają one sezonowości. Sezonowość słów kluczowych to nic innego, jak wzmożone wyszukiwane w określonym czasie. Może to być bardzo istotne przy planowaniu działań SEO – część fraz posiada zmienne...

czytaj więcej