wiedza+

naszabazawiedzy

Error 404 – jak naprawić popularny błąd 404?

„Podana strona nie istnieje”, „Strony nie odnaleziono”, „Page not found” – każdy z tych komunikatów, pojawiający się na stronie internetowej, może wskazywać na błąd 404. Chcesz wiedzieć, czym on jest w praktyce, jakie konsekwencje za sobą niesie i jak samodzielnie go naprawić? Zapraszamy do lektury. Dany adres URL nie istnieje, czyli…

Co to jest CMS? Jakie wyróżniamy rodzaje, wady i zalety systemów CMS?

Firmowe strony www, rozbudowane blogi, sklepy internetowe – podstawą ich funkcjonowania jest odpowiedni system CMS. To dzięki niemu możesz tworzyć profesjonalne strony od podstaw, a następnie dokonywać aktualizacji ich zawartości na różnych etapach swojej działalności online. Czym jest CMS, jakie…

Kluczowe aspekty kampanii Meta Ads: skuteczne strategie i elementy

W świecie cyfrowego marketingu, kampanie Meta Ads stają się coraz bardziej popularne jako skuteczne narzędzie do promowania produktów i usług. Meta Ads są również istotnym elementem marketingu internetowego, umożliwiając kompleksowe działania promocyjne online. Ale co sprawia, że są one tak…

Jak mierzyć efektywność SXO? Kluczowe wskaźniki i praktyczne narzędzia

Świat marketingu zmienia się z każdą aktualizacją algorytmów wyszukiwarek. Klasyczne search engine optimization pozwala poprawić pozycje słów kluczowych, ale dzisiejszy użytkownik oczekuje czegoś więcej – pozytywne doświadczenia od pierwszego kliknięcia aż do konwersji. Tu wkracza SXO, czyli search experience optimization,…

Strategia kreatywna w reklamie: definicja i przykłady

Reklama to sztuka przyciągania uwagi i budowania relacji z odbiorcami. Ale jak sprawić, by nasz przekaz wyróżniał się w morzu informacji? Odpowiedzią jest strategia kreatywna, o której więcej dowiesz się w tym artykule. Czym jest strategia kreatywna w reklamie? Strategia…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.