W Polsce o Pintereście wciąż niewiele się mówi w kontekście promowania biznesu i rozkręcania sprzedaży. Tymczasem może być to świetny sposób na dotarcie do potencjalnych klientów i przekierowanie ich zainteresowania na swoją stronę internetową....
czytaj więcej Funkcjonując w świecie marketingu online, warto pamiętać, że duża część działań naszej konkurencji może być dla nas transparentna. Analiza postępowania naszych rynkowych rywali to doskonała droga do zdobycia przewagi oraz załatania luk we własnych kampaniach,...
czytaj więcej E-commerce to dynamicznie zmieniająca się gałąź rynku. Po okresie nagłego wzrostu, związanego głównie z pandemią oraz idących za tym wyraźnych zmian w preferencjach konsumentów, sprzedaż internetowa przechodzi kolejne zmiany. Duża część internautów, wcześniej...
czytaj więcej Jeśli chcesz rozwijać swoją markę lub sprzedawać produkty czy usługi, e-mail marketing jest jednym z najpopularniejszych i najskuteczniejszych narzędzi w digitalowych kampaniach promocyjnych. W poniższym artykule omówimy, w jaki sposób email marketing może pomóc...
czytaj więcej Siri, Google Assistant, Alexa, Cortana. To asystenci głosowi, z których każdego dnia korzystają miliony użytkowników na całym świecie. Według statystyk Google, 27% światowej populacji wyszukuje informacje na urządzeniach mobilnych za pomocą Voice Search. Natomiast...
czytaj więcej Globalne badanie PwC wykazało, że do 2030 roku artificial intelligence wygeneruje dla światowej gospodarki aż 15,7 biliona dolarów. Chcemy czy nie, AI coraz bardziej rozgaszcza się w naszej rzeczywistości i wywiera mocny wpływ na przeróżne obszary życia –...
czytaj więcej Współpracę z klientem rozpoczęliśmy we wrześniu 2022 r., a celem działań była optymalizacja kosztów kampanii oraz zwiększenie liczby konwersji na prowadzonych wcześniej kontach w Google Ads.
Na początku współpracy najważniejsza dla nas była analiza...
czytaj więcej Prawdopodobnie nieraz udało Ci się zobaczyć na różnych stronach internetowych treści oznaczone jako „link partnerski” lub „wpis sponsorowany”. Promowanie produktów za pośrednictwem programów partnerskich może być bardzo korzystnym sposobem monetyzowania publikowanych...
czytaj więcej Podcasty to znacznie więcej niż tylko sposób na miłe spędzenie czasu. O tym, jak popularny jest ten format, może świadczyć liczba podcastów na samym Spotify – platforma streamingowa udostępnia aktualnie ponad 5 mln odcinków audio! Co więcej, od 2019 roku...
czytaj więcej Według WordStream małe firmy marnują około 25% swoich wydatków na płatne reklamy Google Ads. To bardzo dużo, zwłaszcza dziś, w tak niepewnej sytuacji gospodarczej. Na szczęście wiele problemów, które blokują skuteczność kampanii i nie pozwalają jej...
czytaj więcej