Świat mediów społecznościowych stał się planszą, na której pojawili się bardzo mocni gracze: influencerzy. Kim jest influencer? Jak może pomóc Ci w pozyskaniu klientów i sprzedaży Twoich usług? I dlaczego influencer marketing w ostatnich latach stał się jednym...
czytaj więcej Perswazja w tekstach sprzedażowych jest kluczowym elementem skutecznego marketingu. Według Roberta Cialdiniego, znaczenie perswazji wynika z kilku psychologicznych zasad. Na czym one polegają? Jak stosować je w swoich treściach? Jak połączyć je z językiem korzyści?...
czytaj więcej Facebook to zdecydowanie najpopularniejszy serwis społecznościowy – zgodnie z wynikami badań Mediapanel, tylko w lutym 2023 roku używało go ponad 74% użytkowników. Nie dziwi więc stopień, w jakim platforma ta wykorzystywana jest przez przedsiębiorców do emitowania i wyświetlania...
czytaj więcej W 2023 roku branża SEO przeszła istotne zmiany, szczególnie pod wpływem rosnącego znaczenia sztucznej inteligencji (AI). Oto kilka kluczowych trendów i zmian, które miały miejsce:
Sztuczna Inteligencja i SEO
AI stała się nieodłącznym elementem SEO, szczególnie po wprowadzeniu...
czytaj więcej Skuteczne linkowanie wewnętrzne
Linkowanie wewnętrzne, czyli co?
Jeżeli chcesz, aby Twoje działania w Internecie przynosiły zyski, powinieneś zdecydować się na optymalizację i pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Jednym z istotnych elementów pracy nad serwisem jest linkowanie wewnętrzne....
czytaj więcej Wielu z nas nie wyobraża sobie życia bez internetu. Tim Cook, CEO firmy Apple, twierdzi, że już w niedalekiej przyszłości tak samo będziemy myśleć o technologii AR. Podczas transmisji na żywo na Universitá Degli Studi di Napoli Federico II we wrześniu...
czytaj więcej „Like Christmas” czyli w zasadzie – jak? Krótki przegląd reklam świątecznych
It’s beginning to look a lot like Christmas… „Like Christmas” czyli w zasadzie – jak? Co roku marki prezentują swoje świąteczne reklamy, w których każda z nich...
czytaj więcej W maju 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z marką Maestro, czyli siecią pizzerii w Arabii Saudyjskiej, która w międzyczasie rozszerzyła działalność o lokale w Dubaju. Naszym głównym zadaniem było usprawnienie kanałów cyfrowych, co miało przełożyć...
czytaj więcej Firmowe strony www, rozbudowane blogi, sklepy internetowe – podstawą ich funkcjonowania jest odpowiedni system CMS. To dzięki niemu możesz tworzyć profesjonalne strony od podstaw, a następnie dokonywać aktualizacji ich zawartości na różnych etapach swojej działalności...
czytaj więcej W dobie ogromnej konkurencji w świecie e-commerce, nie dziwi fakt, że większość brandów uwzględnia retargeting w swoich działaniach marketingowych. Ta niezwykle skuteczna forma reklamy pozwala marce cały czas być blisko klienta. Co kryje się pod terminami...
czytaj więcej