Przejdź do

Czytelnia

Jak wykorzystać YouTube w influencer marketingu?

Gdzie najlepiej prowadzić influencer marketing w 2021 roku? Choć Facebook cały czas świetnie się trzyma, to najczęściej wymienianymi platformami są Instagram i YouTube. Jednak w kontekście promowania content video – to YouTube oferuje największe możliwości....

czytaj więcej

Case study naszych działań dla marki Substral

Marka Substral wprowadziła na rynek nowy, innowacyjny produkt i zgłosiła się do nas po wsparcie w jego promocji. Jednym z wielu efektów osiągniętych przez nasz zespół było wypromowanie nowego słowa kluczowego w języku polskim na podstawie nazwy...

czytaj więcej

Jak poprawić pozycję strony w Google?

Dbasz o rozwój i aktualizację swojej strony, oferujesz wartościowe treści i dostarczasz regularnie nowe artykuły na bloga, a ruch nadal pozostawia wiele do życzenia? Jednym z powodów, dla których zbyt mało osób odwiedza witrynę, może być niska pozycja...

czytaj więcej

5 praktycznych metod ustalania budżetu kampanii online

Zastanawialiście się kiedyś, jak rozpocząć działania mediowe we współpracy z agencją i jaki budżet należy na nie przeznaczyć? Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie właśnie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie do produktów,...

czytaj więcej

Od czego zacząć pozycjonowanie strony?

Dawno skończyły się czasy, gdy do zaistnienia w Internecie wystarczyło samo wykupienie domeny i postawienie strony WWW. Dziś równie ważne co sama strona jest tworzenie dobrych treści, a następnie ich pozycjonowanie, czyli dbanie o wysoką pozycję w wyszukiwarce...

czytaj więcej

StackSEO Mateusza Malinowskiego

Mówi się, że w pracy specjalisty dobre narzędzia to połowa sukcesu. Drugą połowę stanowi to, jak się ich używa. Specjalistę poznamy między innymi również po tym, że ma on swój własny zestaw narzędzi, którymi operuje jak nikt inny. Jak wygląda mój zestaw...

czytaj więcej

Co to jest kampania PPC?

Każdy z nas zetknął się z reklamami PPC – najpewniej w postaci linków sponsorowanych na początku wyników Google i nie tylko. Wbrew pozorom nie wymagają one ogromnego budżetu (takie wrażenie mogą tworzyć pojawiające się w kampaniach duże marki wyświetlane...

czytaj więcej