LinkedIn to dla firm B2B nieocenione narzędzie. Użytkownicy mogą go używać do nawiązania kontaktu biznesowego, promowania produktów lub usług, czy budowania marki osobistej. W świecie networkingu i relacji biznesowych, obecność na takich mediach społecznościowych...
czytaj więcej „Podana strona nie istnieje”, „Strony nie odnaleziono”, „Page not found” – każdy z tych komunikatów, pojawiający się na stronie internetowej, może wskazywać na błąd 404. Chcesz wiedzieć, czym on jest w praktyce, jakie konsekwencje za sobą niesie i jak samodzielnie go naprawić?...
czytaj więcej YouTube to druga najczęściej odwiedzana witryna na świecie i najpopularniejszy serwis internetowy, który umożliwia darmowe umieszczanie i odtwarzanie klipów wideo. Kampania reklamowa na tej platformie oferuje bardzo wiele możliwości, w tym skuteczne dotarcie...
czytaj więcej Internet, jaki znaliśmy jeszcze kilka lat temu, wygląda teraz zupełnie inaczej – cały czas pojawiają się nowe technologie i rozwiązania, za którymi trudno nadążyć. Rewolucja związana z prywatnością danych jest już u progu świata online i ma związek m.in. z przejściem...
czytaj więcej Agencja marketingowa dba o wyniki sprzedażowe Twojej firmy poprzez opracowywanie ukierunkowanych strategii, prowadzenie kampanii opartych na danych oraz zwiększanie zasięgu marki. Agencje działające na rynku specjalizują się w szerokiej gamie usług: od marketingu...
czytaj więcej PrestaShop ma 0,8% udziałów rynkowych z liczbą sklepów przekraczającą barierę 100 tysięcy – jako jedyna platforma e-commerce spoza „ścisłej piątki” rankingu Similartech. Bezpośrednimi rywalami tzw. Presty są X-Cart (94 tysiące sklepów) oraz Magento (89 tysięcy sklepów)....
czytaj więcej Druga najbardziej popularna wyszukiwarka na świecie, źródło setek kreatywnych pomysłów oraz doskonały sposób na generowanie dochodów. Codziennie miliony ludzi oglądają filmy w serwisie YouTube. Platforma z powodzeniem zastąpiła programy telewizyjne, do których generacja...
czytaj więcej Dom mediowy, lub inaczej agencja mediowa, umożliwia realizację rozbudowanych strategii reklamowych oraz osiąganie zaawansowanych celów marketingowych w mediach masowych. Agencje reklamowe natomiast pozwalają na prowadzenie działań w węższym zakresie. Z kampanii prowadzonych...
czytaj więcej Zig Ziglar, amerykański trener sprzedaży, powiedział kiedyś: „Ludzie nie kupują, kierując się logiką. Kupują, kierując się emocjami”. To właśnie dlatego tak wiele marek sięga w swoich działaniach po marketing emocjonalny, czyli celowe użycie komunikatów perswazyjnych,...
czytaj więcej Agile Marketing to odpowiedź na zmieniające się praktyki marketingowe na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat. Tradycyjnie zespoły marketingowe wykorzystywały kanały takie jak radio, reklamę w prasie czy billboardy, chcąc dotrzeć do szerokiego grona odbiorców....
czytaj więcej