wiedza+

naszabazawiedzy

WeTransfer Ads. Jak się reklamować na WeTransfer? 

WeTransfer to jeden z najbardziej znanych w internecie serwisów do przesyłania i pobierania dowolnych danych w formie plików. Wystarczy znać adres e-mail odbiorcy, aby błyskawicznie przesłać mu w formie wiadomości dowolny materiał. Serwis umożliwia także reklamodawcom przeprowadzenie kreatywnych kampanii promocyjnych.…

Modele atrybucji w Google Ads – czym są?

W ekosystemie reklamowym Google Ads modele atrybucji mają szczególne znaczenie. Ich poprawne wdrożenie jest kluczowe dla marketerów, którzy chcą dokładnie ocenić skuteczność różnych działań reklamowych i optymalnie rozdysponować budżety. Dobrze wybrany model atrybucji może pozwolić uzyskać więcej użytecznych informacji, aby…

Audyt marketingowy – elementy i przykłady

Marketing to podstawa działania firm, które chcą docierać z produktami lub usługami do większej liczby potencjalnych klientów. Jak jednak sprawdzić, czy efektywność działań jest taka, jaką zakładamy? Tutaj pojawia się temat audytu marketingowego, czyli kompleksowej oceny poszczególnych działań promocyjnych. Jego…

Co to jest plik robots.txt?

Postawienie strony to nie wszystko, co musisz zrobić, by ściągnąć na nią oglądających. Do tego potrzebna jest też widoczność, a to już nie tak proste, jak mogłoby się wydawać. I tu pojawia się pewien niewielki choć bardzo ważny element każdej…

Współczynnik konwersji – czym jest i jak go obliczyć?

Marketing internetowy może wydawać się prawdziwą dżunglą – dane, wskaźniki, współczynniki, skróty, którymi marketerzy posługują się na wyrywki, a Tobie ciężko się w tym połapać. Na szczęście nie musisz wiedzieć wszystkiego, przynajmniej na początku. A od czego zacząć? Od postaw!…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz