wiedza+

naszabazawiedzy

Google wycofuje ulepszone CPC (eCPC) z reklam – jakie są alternatywy?

Google wycofuje się z ulepszonego kosztu za kliknięcie (eCPC) w kampaniach w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej. Od października 2024 r. nowe reklamy nie będą mogły korzystać z eCPC, a od marca 2025 r. istniejące kampanie przejdą na ręczne ustalanie stawek CPC. Google dąży do promowania zaawansowanych strategii uczenia maszynowego, takich jak Maksymalizacja liczby…

Jak wybrać cel reklamowy i jaki ma on wpływ na efekty kampanii na Facebooku?

Zastanawiałeś się kiedyś, jak ustawić kampanię na Facebooku, aby realizowała wybrane przez Ciebie cele kampanii reklamowej? System reklamowy Facebooka to potężne narzędzie, oferujące szerokie możliwości docierania do odbiorców i zamieniania ich w klientów. Warto je maksymalnie wykorzystać. Rozpoczynając tworzenie reklam…

Co to ROI i w jaki sposób można je policzyć?

Wskaźnik ROI (return on investment) oznacza wartość lub zysk, jaki możesz osiągnąć po dokonaniu inwestycji początkowej. Obliczanie ROI pozwoli Ci podejmować właściwe decyzje biznesowe dla Twojego przedsiębiorstwa. Co powinieneś o nim wiedzieć? Jak prawidłowo obliczyć wskaźnik ROI? W jakich dziedzinach biznesu przy jego pomocy oblicza…

Marketing terytorialny – czym jest, przykłady

Marketing terytorialny może pomóc wypromować obszary terytorialne i przedstawić korzyści dla dowolnych grup społecznych. Głównym celem tego rodzaju marketingu jest wzmocnienie pozytywnych skojarzeń z danym miejscem oraz dotarcie do nowych odbiorców: inwestorów czy turystów. Przeczytaj nasz tekst i dowiedz się,…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz