wiedza+

naszabazawiedzy

Jak migrować serwis, aby nie stracić efektów SEO?

Migracja naszej strony internetowej jest jak przeprowadzka do nowego domu. Podobnie jak podczas przeprowadzki, należy zabezpieczyć wszystko, co jest dla nas ważne, zapakować i przenieść na nowe miejsce. W przypadku migracji strony i transferu domeny, musimy upewnić się, że wszystkie…

Jakimi zasadami kierować się podczas budowy zaplecza SEO?

Budowanie zaplecza SEO to kompleksowy proces, który wymaga przemyślanej strategii i systematycznej pracy. Polega on na budowaniu sieci wartościowych linków prowadzących do naszej strony, które pochodzą z publikacji na innych stronach internetowych. Jeśli więc chcesz, by Twoja strona pojawiła się…

Jak skutecznie wypozycjonować stronę w Drupalu?

System CMS Drupal (CMS – Content Management System) jest jednym z najpopularniejszych cms-ów. Mimo to łatwo zauważyć, że strony internetowe znacznie częściej buduje się w WordPressie, niż na Drupalu. Jednak oba systemy zarządzania treścią mają swoje mocne i słabe strony;…

Na ile fraz pozycjonować stronę lub sklep internetowy?

Strona internetowa, która nie pojawia się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania Google pozostaje praktycznie niewidoczna dla odbiorców, a w przypadku sklepu internetowego nie widzą go potencjalni klienci. Witrynę można promować alternatywnymi metodami, na przykład przez Google Ads lub w…

Kreatory stron www a efekty SEO – czy warto z nich korzystać?

Potrzebujesz swojej własnej witryny? Cel znajduje się na wyciągnięcie ręki, a tworzenie stron internetowych i późniejsza ich obsługa nie wymaga wiedzy programistycznej. Dotyczy to nie tylko klasycznych witryn, ale również blogów i sklepów. Do Twojej dyspozycji są trzy rozwiązania. Wykonanie…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.