wiedza+

naszabazawiedzy

5 praktycznych metod ustalania budżetu kampanii online

Zastanawialiście się kiedyś, jak rozpocząć działania mediowe we współpracy z agencją i jaki budżet należy na nie przeznaczyć? Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie właśnie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie do produktów, możliwości narzędzi, media-miksu, pomysłów kreatywnych zazwyczaj mają…

Od czego zacząć pozycjonowanie strony?

Dawno skończyły się czasy, gdy do zaistnienia w Internecie wystarczyło samo wykupienie domeny i postawienie strony WWW. Dziś równie ważne co sama strona jest tworzenie dobrych treści, a następnie ich pozycjonowanie, czyli dbanie o wysoką pozycję w wyszukiwarce i łatwość…

StackSEO Mateusza Malinowskiego

Mówi się, że w pracy specjalisty dobre narzędzia to połowa sukcesu. Drugą połowę stanowi to, jak się ich używa. Specjalistę poznamy między innymi również po tym, że ma on swój własny zestaw narzędzi, którymi operuje jak nikt inny. Jak wygląda…

Co to jest kampania PPC?

Każdy z nas zetknął się z reklamami PPC – najpewniej w postaci linków sponsorowanych na początku wyników Google i nie tylko. Wbrew pozorom nie wymagają one ogromnego budżetu (takie wrażenie mogą tworzyć pojawiające się w kampaniach duże marki wyświetlane przez…

Jak napisać dobry tekst na bloga?

Możesz być pewna jednego – dobrze prowadzony blog potrafi przełożyć się na znaczące zyski. Pomaga zbudować i wzmocnić wizerunek marki, stworzyć społeczność dookoła niej.  Wniosek jest jeden, z biznesowego punktu widzenia, w prawie każdej branży warto prowadzić bloga. Zdradzamy przepis…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz