wiedza+

naszabazawiedzy

Jak pozycjonować sezonowe słowa kluczowe?

Ilekroć mówimy o słowach kluczowych dobrze jest sprawdzić, czy podlegają one sezonowości. Sezonowość słów kluczowych to nic innego, jak wzmożone wyszukiwane w określonym czasie. Może to być bardzo istotne przy planowaniu działań SEO – część fraz posiada zmienne otoczenie konkurencyjne.…

Pięć użytecznych narzędzi do analityki internetowej

Jednym z najważniejszych procesów marketingu internetowego jest analityka internetowa. Dzięki niej możesz analizować dane na temat ruchu na stronach internetowych oraz śledzić kroki użytkowników. Zdobyte w ten sposób informacje pomogą Ci dopasowywać treści (np. reklamowe) do zainteresowań potencjalnych klientów, co…

Podsumowanie roku 2020 w SEO

Nie sposób zacząć tegorocznych podsumowań od stwierdzenia, że rok 2020 był naprawdę wyjątkowy. Pandemia wpłynęła praktycznie na wszystkie branże, w tym również SEO oraz mediową – i to znacznie mocniej, niż moglibyśmy przewidywać. Jednak w kontekście SEO nie można jednoznacznie…

Podsumowanie roku 2020 w Google Ads

2020 rok przyniósł ogromne i niespodziewane zmiany praktycznie we wszystkich branżach. Na całe szczęście nie wszędzie dokonała się z tego powodu rewolucja – tegoroczne zmiany w Google Ads określiłbym właśnie raczej jako ewolucję, bo były one tak naprawdę usprawnieniem tego,…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.