Przejdź do

SEO

SEO (pozycjonowanie strony www) jest długotrwałym procesem poprawiającym pozycję witryny internetowej w Google. Na pozycjonowanie składa się kilka działań na stronie www i poza nią. Kompleksowe usługi SEO mają na celu doprowadzić do wyświetlania strony internetowej na topowych pozycjach w wynikach wyszukiwania na daną frazę kluczową. Pierwszym działaniem, jakie zwykle podejmuje się w procesie SEO, jest przeprowadzenie audytu SEO. 

Błąd 500 – co oznacza?

Prowadząc w własną stronę www lub sklep internetowy, z pewnością pragniesz, by odbiorcy mogli je wyświetlać poprawnie. Tego samego oczekujesz jako internauta przeglądający interesujące Cię witryny. Gdy poszczególne podstrony nie mogą się wyświetlić, tracisz...

czytaj więcej

Popularne kody odpowiedzi HTTP

Użytkownik próbujący przejść na daną stronę internetową, nie zawsze zobaczy tę zawartość, której oczekuje. Łącznie możemy natrafić na ponad 40 różnych kodów odpowiedzi HTTP – ich poszczególne typy różnią się strukturą liczbową, po której możemy...

czytaj więcej

Ile kosztuje pozycjonowanie i SEO?

Chcesz zwiększyć widoczność swojej strony w internecie? Pozycjonowanie może Ci w tym pomóc. Aby jednak uzyskać odpowiednie efekty, warto wybrać dobrego fachowca. Nie wiesz, ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych? Sprawdź ceny SEO! Dowiesz się, z czego wynika...

czytaj więcej

Error 404 – jak naprawić popularny błąd 404?

„Podana strona nie istnieje”, „Strony nie odnaleziono”, „Page not found” – każdy z tych komunikatów, pojawiający się na stronie internetowej, może wskazywać na błąd 404. Chcesz wiedzieć, czym on jest w praktyce, jakie konsekwencje za sobą niesie i jak samodzielnie go naprawić?...

czytaj więcej

Pozycjonowanie PrestaShop w 8 prostych krokach – poradnik

PrestaShop ma 0,8% udziałów rynkowych z liczbą sklepów przekraczającą barierę 100 tysięcy – jako jedyna platforma e-commerce spoza „ścisłej piątki” rankingu Similartech. Bezpośrednimi rywalami tzw. Presty są X-Cart (94 tysiące sklepów) oraz Magento (89 tysięcy sklepów)....

czytaj więcej

Podsumowanie roku 2023 w SEO

W 2023 roku branża SEO przeszła istotne zmiany, szczególnie pod wpływem rosnącego znaczenia sztucznej inteligencji (AI). Oto kilka kluczowych trendów i zmian, które miały miejsce: Sztuczna Inteligencja i SEO AI stała się nieodłącznym elementem SEO, szczególnie po wprowadzeniu...

czytaj więcej

Skuteczne linkowanie wewnętrzne

Skuteczne linkowanie wewnętrzne Linkowanie wewnętrzne, czyli co? Jeżeli chcesz, aby Twoje działania w Internecie przynosiły zyski, powinieneś zdecydować się na optymalizację i pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Jednym z istotnych elementów pracy nad serwisem jest linkowanie wewnętrzne....

czytaj więcej