wiedza+

naszabazawiedzy

Pozycjonowanie sklepu internetowego: struktura sklepu

Frazy kluczowe a drzewo kategorii Przy planowaniu strony sklepu internetowego głównym obiektem naszego zainteresowania są frazy kluczowe. Czym one właściwie są? To wszystko to, co użytkownik Internetu wpisuje w okno wyszukiwarki Google – zdania, pytania, pojedyncze słowa, które mają pomóc…

Snapchat – czy może nas jeszcze zaskoczyć?

Snapchat, czyli aplikacja, którą pamiętacie pewnie z przełomu 2015 i 2016 roku, kiedy to zrobiła na rynku wielkie „bum”. Niewątpliwie zrewolucjonizowała social media, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i zostawiając inne aplikacje daleko w tyle. W Polsce Snapchat przebił popularnością Twittera, Pinteresta…

Czym jest techniczne SEO? 

Techniczne SEO jest procesem analizy technicznych aspektów serwisu. Rekomendacje wprowadzone jako wynik audytu SEO powodują, że wyszukiwarki (a szczególnie Google) lepiej postrzegają daną witrynę. W przypadku dużego nagromadzenia błędów strony WWW gorzej wypadają w wynikach organicznych. Techniczne SEO to proces, który powinien poznać każdy, kto sprzedaje…

Lokalne SEO – jak osiągać wysokie pozycje w lokalnych wynikach wyszukiwania Google?

Lokalne SEO to strategia optymalizacji, która pomoże Twojej firmie być bardziej widoczną w lokalnych wynikach wyszukiwania Google. Inwestując w takie działania, dasz się znaleźć potencjalnym klientom, zbudujesz wizerunek wiarygodnego przedsiębiorcy i wyróżnisz się wśród konkurencji. Chcesz wiedzieć, czym w praktyce jest lokalne SEO i jak osiągnąć wysokie pozycje…

Jak pozycjonować stronę WordPress?

WordPress to bardzo przystępny w obsłudze i wydajny w działaniu CMS. Nie dziwi więc fakt, że jest on najczęściej wybierany przez właścicieli stron internetowych i pozostawia daleko w tyle inne CMS-y – również w przypadku profesjonalnych stron firmowych i sklepów internetowych. WordPress stał się ostoją dla zwykłych stron, całych serwisów…

Skontaktuj się z nami!

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz