wiedza+

naszabazawiedzy

Jak poprawić pozycję strony w Google?

Dbasz o rozwój i aktualizację swojej strony, oferujesz wartościowe treści i dostarczasz regularnie nowe artykuły na bloga, a ruch nadal pozostawia wiele do życzenia? Zastanawiasz się, co robisz nie tak? Spieszymy z odpowiedzią! Jednym z powodów, dla których zbyt mało…

Lejek sprzedażowy – wszystko co musisz o nim wiedzieć

Proces zakupowy opiera się na zbudowaniu klarownej relacji z potencjalnym klientem. W tym celu musisz wyraźnie zasygnalizować swoje oczekiwania. Z kolei odbiorca komunikatu decyduje, czy Twoja propozycja jest dla niego atrakcyjna, czy też nie. W tym przypadku trzeba wykształcić w…

Czym jest SXO? Jak audyt SXO pomoże Twojej stronie?

SXO (Search Experience Optimization) to optymalizacja doświadczeń użytkownika odwiedzającego serwis www. W tym artykule postaram się wyjaśnić, jakie praktyczne aspekty kryją się pod tym tajemniczo brzmiącym określeniem. Podpowiem również, jak audyt SXO pomoże Twojej stronie i dlaczego warto go zrobić. W czasach powszechnej digitalizacji i rozwoju cyfrowych technologii,…

Jak znaleźć najlepszy CMS pod kątem SEO?

CMS to skrót od Content Management System, co w języku polskim tłumaczone jest jako system zarządzania treścią. W praktyce jest to oprogramowanie, dzięki któremu można stworzyć, prowadzić i rozbudowywać swoją stronę internetową bez konieczności znajomości i używania języków programowania. CMS…

Skontaktuj się z nami!

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz