wiedza+

naszabazawiedzy

Podsumowanie 2024 w SEO

Końcówka roku to idealna okazja do podsumowań w marketingu internetowym i SEO. W roku 2024 algorytmy Google zdecydowanie nie próżnowały i łatwo zidentyfikować najważniejsze trendy z ostatnich 12 miesięcy. Co w tym czasie zmieniło się w algorytmach wyszukiwarek? Jak zmiany w algorytmach wpływają na tworzenie i optymalizację treści, linkowanie i doświadczenia użytkownika korzystającego z wyszukiwarki? W jaki…

Czym jest link building?

Budowanie linków to działania mające na celu pozyskanie linków kierujących do danej witryny, aby zwiększyć jej wartość w oczach algorytmów wyszukiwarki. To istotny element strategii pozycjonowania i, wbrew pojawiającym się cyklicznie opiniom, jakoby tracił na znaczeniu, nadal ma ogromny wpływ…

Parametry UTM – co to jest i jak z nich poprawnie korzystać?

Prowadzenie działań marketingowych online ma liczne zalety. Do najważniejszych z nich należy możliwość dokładnego zmierzenia, jaka jest skuteczność kampanii i realizowanej strategii marketingowej. Pomoże nam w tym analiza parametrów UTM za pomocą narzędzia Google Analytics. To proste rozwiązanie umożliwia zwiększenie skuteczności kampanii, skupienie się na najbardziej efektywnych działaniach…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.