wiedza+

naszabazawiedzy

ROAS – co to jest i jak obliczyć?

Marketing internetowy daje ogromne możliwości docierania do nowych klientów i może znacząco wpłynąć na rozpoznawalność Twojej marki czy jej sprzedażowy sukces. Aby tak się jednak stało – zwłaszcza w przypadku płatnej kampanii reklamowej w internecie – musisz poznać kluczowy wskaźnik…

SEO w 2025 roku – najnowsze trendy i prognozy

W naszej fabrycznej czytelni niedawno pojawił się wpis podsumowujący rok 2024 w pozycjonowaniu stron. Świat SEO nie stoi w miejscu. Odpowiedź na to, jak będzie wyglądał za kilka miesięcy tkwi w zmieniających się algorytmach wyszukiwarek, zwyczajach użytkowników i nowych narzędziach…

Czym jest Perplexity AI?

Sztuczną inteligencję dostrzegamy już niemalże na każdym kroku. Przeróżne formy AI szturmem zdobyły wszelkie dziedziny technologii, a także nasze serca oraz przede wszystkim – umysły. Użytkownicy nie wyobrażają sobie mozolnego wyszukiwania czy przetwarzania informacji. Jednym z niezwykle popularnych rozwiązań jest…

Jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników na TikToku?

Widzowie TikToka mogą odkrywać miliony krótkich filmików, z których wiele zyskuje ogromną, wiralową popularność. To właśnie tutaj zaczyna się prawie każdy trend. Nic dziwnego, że coraz więcej marketerów chce dowiedzieć się, jak zwiększyć zaangażowanie na TikToku, aby marka zyskała nowych…

Czym jest Agile Marketing? I jakimi zasadami się kieruje?

Agile Marketing to odpowiedź na zmieniające się praktyki marketingowe na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat. Tradycyjnie zespoły marketingowe wykorzystywały kanały takie jak radio, reklamę w prasie czy billboardy, chcąc dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Inwestowały czas i pieniądze, aby raz w…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.