wiedza+

naszabazawiedzy

Jak poprawić jakość reklamy Google Ads? Sprawdź nasze rozwiązania

Wynik jakości Google Ads ma realny wpływ na skuteczność kampanii. Znając i poprawiając ten parametr, możesz zoptymalizować swoje reklamy pod kątem lepszej skuteczności, uzyskać wyższy oczekiwany współczynnik klikalności i zwiększyć ROAS. Jak wynik jakości reklamy Google Ads wpływa na sprzedaź…

Skuteczne linkowanie wewnętrzne

Linkowanie wewnętrzne – co to jest? Jeżeli chcesz, aby Twoje działania w Internecie przynosiły zyski, powinieneś zdecydować się na optymalizację i pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Jednym z istotnych elementów pracy nad serwisem jest linkowanie wewnętrzne. Nie wymaga ono dużego nakładu, a już na starcie pozwala nam zyskać uznanie wyszukiwarki i użytkownika.…

Innowacyjne metody performance marketingu dla branży e-commerce

Marketing internetowy jest niezwykle obszerną dziedziną. Wśród elementów, które się na niego składają, są m.in. SEO i SEM. Choć są to dwa różne kanały, to jednak mają wiele cech wspólnych. Ich zadaniem jest pozyskiwanie ruchu na stronie poprzez wykorzystywanie słów…

Błąd 500 – co oznacza?

Prowadząc w własną stronę www lub sklep internetowy, z pewnością pragniesz, by odbiorcy mogli je wyświetlać poprawnie. Tego samego oczekujesz jako internauta przeglądający interesujące Cię witryny. Gdy poszczególne podstrony nie mogą się wyświetlić, tracisz swoich odbiorców, ponieważ część z nich…

Google AdSense – co to jest i jak na tym zarobić?

Internet jest dziś kopalnią wiedzy, a także źródłem angażujących i wartościowych treści. Właściciel strony internetowej lub innych kanałów komunikacji może liczyć na sięgające milionów użytkowników grono odbiorców. Za pracę włożoną w content publikowany na stronach www czy na YouTube twórcom…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz