Proces zakupowy opiera się na zbudowaniu klarownej relacji z potencjalnym klientem. W tym celu musisz wyraźnie zasygnalizować swoje oczekiwania. Z kolei odbiorca komunikatu decyduje, czy Twoja propozycja jest dla niego atrakcyjna, czy też nie. W tym przypadku trzeba...
czytaj więcej Czytając nasze artykuły, być może czasem zadawałeś sobie pytanie: czy ta wiedza rzeczywiście przekłada się na wyniki? Odpowiedzią na to mogą być wyłącznie konkretne liczby. A te mówią same za siebie: wzrost użytkowników o ponad 1000%, wzrost...
czytaj więcej Artykuł sponsorowany to świetna forma reklamy, która – wybijając się ponad marketingowy szum – pomoże Ci zwiększyć świadomość marki oraz wiedzę odbiorcy o produkcie bądź usłudze. Dlaczego jest tak skuteczna? Właśnie o tym przeczytasz w poniższym (niesponsorowanym) artykule.
Dzisiejszy...
czytaj więcej SXO (Search Experience Optimization) to optymalizacja doświadczeń użytkownika odwiedzającego serwis www. W tym artykule postaram się wyjaśnić, jakie praktyczne aspekty kryją się pod tym tajemniczo brzmiącym określeniem. Podpowiem również, jak audyt SXO pomoże Twojej stronie i dlaczego...
czytaj więcej CMS to skrót od Content Management System, co w języku polskim tłumaczone jest jako system zarządzania treścią. W praktyce jest to oprogramowanie, dzięki któremu można stworzyć, prowadzić i rozbudowywać swoją stronę internetową bez konieczności...
czytaj więcej Google Ads i Facebook Ads to systemy reklamowe z pozoru wyglądające na bardzo podobne do siebie. Nasuwa się zatem pytanie: czy któryś z nich jest lepszy? Jak można się domyślić, wszystko zależy od celu kampanii i Twoich potrzeb. W artykule...
czytaj więcej Storytelling (inaczej marketing narracyjny) to jedna z najskuteczniejszych technik stosowanych w marketingu. Za pomocą ciekawych historii można poruszać serca odbiorców – dosłownie i w przenośni, bo storytelling jest używany nie tylko w marketingu, ale także w filmach, literaturze,...
czytaj więcej Cornerstone content to element strategii, który pozwoli Ci na zbudowanie logicznej i mocnej struktury strony, w której każda treść będzie miała swoje miejsce w hierarchii. Rezultatem tego będzie większy ruch organiczny – ale nie tylko. Dlaczego...
czytaj więcej Kim jest persona marketingowa?
Zanim zaczniesz wprowadzać jakikolwiek produkt lub usługę na rynek, powinieneś odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytanie: kto jest jej adresatem? To właśnie wyobrażenie o potencjalnym odbiorcy jest podstawą do stworzenia persony marketingowej. Możemy nazywać...
czytaj więcej Zastanawiałeś się kiedyś, jak ustawić kampanię na Facebooku, aby realizowała wybrane przez Ciebie cele kampanii reklamowej? System reklamowy Facebooka to potężne narzędzie, oferujące szerokie możliwości docierania do odbiorców i zamieniania ich w klientów. Warto je maksymalnie...
czytaj więcej