Przejdź do

Czytelnia

Podsumowanie roku 2021 w Google Ads

Gdybym miał ująć w jednym zdaniu wszystkie zmiany w systemie reklamowym Google Ads, które wprowadzono w ciągu ostatniego roku, to powiedziałbym, że Google stale powiększa możliwości reklamowe i umożliwia nowe sposoby dotarcia, jednocześnie stawiając na jakość...

czytaj więcej

Podsumowanie roku 2021 w SEO

2021 rok upłynął nie tylko pod hasłem kolejnych fal pandemii COVID, ale także dynamicznych zmian w SEO. Te z kolei nieźle namieszały w SERP-ie i zdecydowanie nie pozwoliły SEOwcom na nudę…  Jednym z najważniejszych elementów skutecznej...

czytaj więcej

17 narzędzi SEO do efektywnej analizy strony WWW

Analiza strony WWW jest tym etapem pracy, który weryfikuje, czy nasze dotychczasowe działania przynoszą pożądane przez nas rezultaty. Jest to jednocześnie niezbędny krok w  procesie tworzenia strony i jej późniejszej optymalizacji. Taka analiza – a w zasadzie...

czytaj więcej

Reklama w Allegro Ads – co powinieneś wiedzieć?

Allegro jest najbardziej popularną platformą sprzedażową w Polsce. Obecnie (październik 2021) zrzesza aż 20 mln użytkowników idealnie dopasowanych. Oznacza to, że osoby wchodzące na serwis są zainteresowane zakupami, więc szansa sprzedaży jest wysoka. O efektywności...

czytaj więcej

Title update algorytmu Google

24 sierpnia 2021 roku Google potwierdziło aktualizację, której celem było zainicjowanie nowego sposobu generowania tytułów w wynikach wyszukiwania. Temat wciąż jest aktualny. Jak dobrze wiemy, tytuły te odgrywają dużą rolę w procesie pozyskiwania użytkowników przez właścicieli...

czytaj więcej

Możliwości reklamowe na Instagramie 2021

Współczesny Instagram to nie tylko platforma społecznościowa umożliwiająca dzielenie się z najbliższymi najważniejszymi momentami codzienności. To także idealne środowisko do promowania swoich produktów, usług i inicjatyw. Większość ruchu na Instagramie...

czytaj więcej

Jak napisać skuteczny tekst do reklam Google Ads?

Podstawą każdej kampanii reklamowej w wyszukiwarce jest tekst reklamowy. Często jest on ignorowany przez użytkownika wyświetlającego reklamę, ponieważ nie spełnia jego oczekiwań. Podobnie dzieje się w przypadku algorytmów Google’a, które nie pozwalają na wyświetlanie...

czytaj więcej

Język korzyści w copywritingu

Copywriting jest istotnym elementem procesu sprzedażowego. Jego głównym celem jest sprzedaż produktu poprzez przyciągnięcie uwagi i zaciekawienie odbiorcy za pomocą treści. Dobry copywriter zna zasady SEO, narzędzia analityczne czy psychologię sprzedaży. Tworzy treści m.in. do ulotek,...

czytaj więcej