wiedza+

naszabazawiedzy

Jak połączyć ChatGPT i ScreamingFroga i wykorzystać w SEO?

SCreamingFrog to podstawowe narzędzie w SEO, które crawluje zawartość strony i pokazuje braki, np. na jakich podstronach brakuje tagów title. W jednej z ostatnich aktualizacji, zyskał on możliwość połączenia z AI, co może stanowić spore ułatwienie przy optymalizacji serwisów, dzięki…

Optymalizacja podcastów pod kątem SEO

Podcasty to znacznie więcej niż tylko sposób na miłe spędzenie czasu. O tym, jak popularny jest ten format, może świadczyć liczba podcastów na samym Spotify – platforma streamingowa udostępnia aktualnie ponad 5 mln odcinków audio! Co więcej, od 2019 roku…

Co to jest breadcrumbs i jaki ma wpływ na SEO i UX?

Przejrzysta nawigacja jest jednym z bardziej istotnych elementów każdej witryny internetowej. Jeżeli chcesz zadbać o to, aby Twoi użytkownicy przemieszczali się między podstronami za pomocą jednego kliknięcia i łatwo mogli odnaleźć się w zawiłych meandrach serwisu, musisz zadbać nie tylko…

Jak napisać regulamin sklepu internetowego? Poradnik krok po kroku

Zanim uruchomisz swój sklep internetowy i zaczniesz przyjmować pierwsze zamówienia, musisz upewnić się, że Twój e-commerce spełnia wszystkie odpowiednie wymogi prawne. Istnieją określone przepisy, standardy bezpieczeństwa płatności online, przepisy o ochronie danych osobowych oraz zasady, jakie powinien zawierać każdy regulamin…

Ile kosztuje pozycjonowanie i SEO?

Chcesz zwiększyć widoczność swojej strony w internecie? Pozycjonowanie może Ci w tym pomóc. Aby jednak uzyskać odpowiednie efekty, warto wybrać dobrego fachowca. Nie wiesz, ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych? Sprawdź ceny SEO! Dowiesz się, z czego wynika cena pozycjonowania i…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz